جانشين فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري کلاهبردار30 ميليارد ريالي تحت تعقيب در شهرستان “بهشهر” خبر داد.

هرازنیوز، سرهنگ “مهراب رياحي” با اعلام اين خبر، افزود: در پي کسب خبري مبني بر تردد مشکوک فردي ناشناس در يکي از مناطق مسکوني شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران انتظامي شهرستان بهشهر با انجام تحقيقات پليسي دريافتند، اين فرد با اجاره منزلي به صورت مجردي در اين مکان سکونت دارد که براساس اين اطلاعات، ظن پليس مبني بر فعاليت اين فرد در امر تهيه و توزيع موادمخدر قوت گرفت.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به هماهنگي قضائي از دستگيري متهم به نام “م- س” 34 ساله از سوي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان خبر داد و افزود: اين فرد پس از دستگيري مورد تحقيق و بازجويي قرار گرفت.

سرهنگ رياحي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي از متهم دريافتند، اين فرد متهم به اختلاس و کلاهبرداري 30 ميليارد ريالي از يک موسسه مالي و اعتباري در شهرستان نکا و تحت تعقيب مقامات قضائي بوده است که با تغيير هويت به اين شهرستان متواري و در اين منطقه مخفي شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران، گفت: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اقرار کرد و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *