هرازنیوز: سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان قائمشهر از اجراي طرح ضربتي مقابله با عاملان افيوني و کشف 8 کيلو و 500 گرم شيشه و ترياک در اين شهرستان خبر داد .

“سرهنگ شعبان مهري ” ، گفت: به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي ، طرح مقابله با قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت .

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان قائمشهر،افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسائي يکي از عاملان خريد و فروش مواد مخدر در اين شهرستان شدند .

وي خاطر نشان کرد: ماموران متهم و يکي از همدستان وي را در اقدامي عملياتي دستگير و ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در بازرسي از منزل وي 4 کيلو و700 گرم ترياک کشف کردند .

سرهنگ مهري خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه اين عمليات موفق به شناسائي 4 نفر ديگر از سوداگران مرگ در اين شهرستان شدند .

سرپرست انتظامي قائمشهر، اظهار داشت : ماموران در عملياتي ضربتي اين متهمان را دستگير و در بازرسي از منزل آنان 4 کيلو گرم شيشه کشف کردند .

مهري در ادامه، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد .

سرهنگ مهري در خاتمه با اشاره به اين که،مواد مخدر پديده اي است استعماري که قدرتهاي سلطه گر به منظور محو ارزشهاي اخلاقي و اجتماعي و تسلط بر جوامع از آن بهره مي جويند، از خانواده ها خواست:براي ريشه کن کردن اين معضل اجتماعي با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات واخباري در اين زمينه را به مرکز فوريتهاي پليسي110 اطلاع دهند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *