رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سازمان جهاد کشاورزی از تمام ظرفیت و توان حقوقی و نظارتی خود در راستای احقاق حقوق تولید کنندگان بخش کشاورزی استفاده خواهد کرد و به هیچ عنوان به هیچ رانتی در شبکه تامین ، تولید و توزیع نهاده ها اجازه حیات نخواهد داشت .

به گزارش هرازنیوز ، جلسه نحوه تامین و توزیع و نظارت بر کارخانجات خوراک دام و طیور با حضور مومنی رئیس سازمان ، جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی ، عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی ، مدیران حراست ،بازرسی و نظارت بر بازار ، امور دام ، توسعه بازرگانی ، معاونین بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و امور طیور سازمان جهاد کشاورزی و مدیر عامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام استان ، نمایندگان اداره کل دامپزشکی ، و اتحادیه دامداران ، و اتحادیه صنعت دامپروری برگزار شد و نحوه تامین ، توزیع و نظارت بر کارخانجات خوراک دام و طیور استان مورد بررسی قرار گرفت .

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این جلسه خاطرنشان کرد: این سازمان از تمام ظرفیت و توان حقوقی و نظارتی خود در راستای احقاق حقوق تولید کنندگان بخش کشاورزی استفاده خواهد کرد و به هیچ عنوان به هیچ رانتی در شبکه تامین ، تولید و توزیع نهاده ها اجازه حیات نخواهد داشت .

 جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در ادامه بر لزوم انجام نظارت دقیق بر کارخانجات تولید خوراک دام تاکید و خواستار همکاری همه دستگاه های دخیل در این موضوع با آن معاونت شد.

 کیهانی مدیر عامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام و طیور گفت : استان مازندران با دارا بودن ۷۰ کارخانه فعال تولید خوراک دام ، طیور و شیلات با ظرفیتی حدود ۲/۵ میلیون تن و ۴ واحد تولید کننده دارو و مکمل به لحاظ ظرفیت و پتانسیل تولید جز سه استان برتر کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *