درباره هرازنیوز

با استعانت از پروردگار متعال سایت خبری تحلیلی هراز نیوز  همزمان با فرارسيدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج)  در تیرماه سال 1390 راه‌‌اندازي شد.

این پایگاه خبری با نام “هرازنو” از سوی معاونت محترم مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخه 11/12/93 به شماره ثبت 93/30042  در زمینه اجتماعی و سیاسی به دو زبان فارسی و انگلیسی پروانه انتشار دریافت کرد و در 1395/05/13 مجددا به نام هراز نیوز ( 74335) مجوز فعالیت گرفت .

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند .

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ، در این مسیر  پيشرفت، سربلندي و سعادت كشور را مراقبت از منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه مي‌دانيم.
هراز نام رودی خروشان در شمال ایران می باشد که از دامنه های زیبای البرز سرچشمه می گیرد ودر مسیری پر پیچ و خم به دریای خزر می پیوندد و دریایی می شود .

این رود پرخروش از دل کوههای راست قامت ،همچون دماوند و از زلال چشمه هایی پاک می جوشد و هر مانعی را برای رسیدن به دریای حقیقت از پیش رو بر می دارد .
هرازنیوز  ایستا و ساکن نیست و همچون هراز پرخروش، پرتحرک، زلال، پاک، نماد پویایی و تحول در امر اطلاع رسانی خواهد بود .

مخاطبین ما همه مردم عزیز ایران اسلامی هستند ما هراز نیوز را هدیه ای رسانه ای از سوی مردم مازندران به تمامی ایرانیان می دانیم .

مخاطبان ارجمند مي توانند انتقادات ، پيشنهادات ، اخبار و مقالات خود را در قسمت “ارتباط با ما” و  haraznews@gmail.com     یا nasiriamoli@gmail.com ارسال نمايند.

شماره تماس برای درج آگهی  ,

شماره تماس برای ارسال اخبار فوری و تلگرام :   09117772034

 مدیر مسوول و صاحب امتیاز: روزبه نصیری آملی

:nasiriamoli@gmail.com ،ایمیل

آمل بین دریای 10و 12 طبقه فوقانی دفتر پیشخوان دولت، کد پستی 4615817771
فکس 44227836

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *