آزادسازي 510 ميلياردي اراضي کشاورزي در محمودآباد

فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي 17 هزار و 200 مترمربع از اراضي کشاورزي به ارزش 510 ميليارد ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

سردار “حسن مفخمي شهرستاني” ، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزي منطقه روستاهاي فرامده و تازه آباد در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، پس از هماهنگي هاي قضائي و با حضور نمايندگان اداره جهادکشاورزي نسبت به تخريب ديوارکشي ها و بناهاي ايجاد شده در اين زمينهاي اقدام شد .

فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي 17 هزار و 200 متر مربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 510 ميليارد ريال برآورد شد.

سردار مفخمي شهرستاني با اشاره به تشکيل پرونده براي سه متهم در اين راستا و معرفي به مراجع قضائي خبر داد و اظهار داشت: حفظ بيت المال و اراضي ملي از دست متصرفان و سود جويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *