به‌گزارش هرازنیوز ، سکینه‌خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران جهت تعامل و هم‌افزایی بیشتر ادارات کل کتابخانه‌ها و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران در این دیدار بیان کرد: در بین دستگاه های فرهنگی استان، اداره کل کتابخانه های عمومی از دستگاه های ممتاز، برتر و پویا بوده که در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن دارد.

سرهنگ محمدحسن سلامی با اشاره به یادمان های شهدا و مراکز فرهنگی دفاع مقدس مختلف در استان بیان کرد: تولید کتاب‌ در حوزه دفاع مقدس برای اقشار خاص باید به طور ویژه دیده شود و به این مهم در سال جاری توجه ویژه خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف این اداره کل در استان عنوان کرد: ما اداره کل کتابخانه‌های استان مازندران را در کنار خودمان برای نشر و ترویج معارف انقلابی و دفاع مقدس به طور ویژه می بینیم.

مشارکت معنوی دستگاه ها باعث غنای برنامه های فرهنگی می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ده هزار شهید در استان اذعان داشت: مشارکت معنوی دستگاه ها باعث غنای برنامه های فرهنگی می‌شود. ما از سازمان های عمومی هستیم و برای تمام اقشار مردم برنامه های متنوعی داریم و حوزه دفاع مقدس و بحث ایثار و شهادت از دغدغه‌های ما در استان است.

سکینه خاتون مهدیان پور با اشاره به برنامه های مختلف حوزه دفاع مقدس در کل استان اذعان داشت: اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برنامه های مختلفی اعم از رونمایی کتاب در حوزه دفاع مقدس، ویژه برنامه کتابواره شهدای خلبان و نقد کتاب در طول سال اجرا کرد که با استقبال خوبی هم همراه بود.
محمد لطفی
سکینه خاتون مهدیان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *