وزیر راه با تخصیص 7 هزار میلیارد ریال برای اتمام پروژه روروریلی بندرامیرآباد موافقت کرد

استاندار مازندران طی مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی درخواست اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی برای سرعت بخشی و اتمام طرح مهم اسکله رو رو ریلی بندر امیر آباد را نمود که مهرداد بذرپاش، وزیر راه با تخصیص این اعتبار موافقت کرد. ‎

 

دولت سیزدهم در راستای دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اوراسیا و فعال سازی هرچه بیشتر کریدور شمال جنوب باهدف افزایش تجارت، برای طرح مهم اسکله رو رو ریلی بندر امیر آباد ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

فعال سازی طرح اسکله رو رو که در جهت رونق تجارت با کشورهای شمالی دریای خزر یک ضرورت مهم بود در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت.

همزمان با دور اول سفر هیات دولت به مازندران اجرای این طرح یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان بود که در حال حاضر این طرح به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصد رسید.

با توجه به اینکه تا کنون برای این طرح ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شد و این طرح معطل اعتبار جدید بود، با دستور وزیر راه و شهرسازی زمینه پرداخت اعتبار ۷ هزار میلیارد ریالی برای سرعت بخشی به فرایند تکمیل اسکله رو رو بندر امیر آباد موافقت شد.

با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران استاندار طی مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی درخواست اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی کرد که وزیر با تخصیص این اعتبار موافقت کرد.

استاندار مازندران؛ در این خصوص بیان داشت: با توجه به اهمیت طرح مهم اقتصادی اسکله رو رو با موافقت وزیر راه و شهرسازی پرداخت اعتبار ۷ هزار میلیارد ریالی برای این طرح موافقت شد.

وی اظهار داشت: این طرح راهبردی که به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصد رسیده است فرایند تکمیل آن با اعتبار جدید شتاب خواهد گرفت.

نوری با بیان این مطلب که طرح اسکله رو رو از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران بود، خاطرنشان کرد: دولت در راستای دیپلماسی اقتصادی و رونق تجارت با کشورهای اوراسیا مصمم به تکمیل طرح های بندر امیرآباد است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه با موافقت وزیر راه و شهرسازی با ترک تشریفات مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اسکله رو رو ریلی بندر امیرآباد اختصاص یافت، بیان داشت: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران گره گشایی در طرح های کلان استان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به این خطه از شمال کشور طرح های کلان و زیرساختی مهم در لیست مصوبات سفر قرار خواهد گرفت.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *