یادداشتی برای رسانه ها در تکذیب شعری انتسابی به اینجانب:

 

هـراز نـو: اخیراً قطعه شعری با مطلع “سه محمود بر خاک ما تاختند” در نوزده بیت، با امضای دکتر داوود کیاقاسمی در فضای مجازی پخش شده است.

 

اینجانب داوود (کیا)قاسمی از این طریق اعلام می دارم:

صرف نظر از آن که بنده چه نظری در خصوص عملکرد دولت آقای احمدی نژاد دارم, پخش چنین شعر سخیف و در عین حال, پر از ایراد فنی را با نام خودم عملی غیراخلاقی و خلاف قانون می دانم و انتساب آن را به خود شدیداً تکذیب می کنم… پرواضح است که هیچ کس حتا در نازل ترین موقعیت اجتماعی به خود اجازه نمی دهد حتا اگر چنین مطلبی را علیه کسی نوشته باشد, آن را بی پروای ملاحظات اخلاقی و قانونی و غیره با ذکر نام کامل و حتی عنوان دانشگاهی اش (دکتر)! در همه جا بپراکند و با دست خودش خود را زیر سوال ببرد, چه رسد به اینجانب که خود معلم حقوق دانشگاهم!! انگیزه ی کسی که این شعر سخیف و پرایراد را به دروغ و شیطنت با اسم دقیق و کامل بنده پراکنده روشن نیست. قدر مسلم این است که نیت خیر نداشته و از روی دشمنی و سوء نیت دست به چنین کاری زده است… خداوند به همه انسانیتی در خور شأن یک زیست اجتماعی سالم و مسالمت آمیز عطا فرماید.

 

داوود (کیا)قاسمی. آمل ، دوم مرداد 1394

One thought on “تکذیب شعری انتسابی به داوود (کیا)قاسمی”
  1. باسلام
    جناب دكتر قاسمي از مفاخر علمي و ادبي آمل مي باشند كه بنده حقير نيز افتخار شاگردي اين مرد دوست داشتني را داشته و دارم. لذا انتساب چنين نوشته هايي به ايشان جز تخريب و ضربه زدن به شخصيت علمي و ادبي ايشان نخواهد بود. اميد است جهت بهره برداري هاي شخصي برخي از افراد، جوانمردي و اخلاق مداري لگدمال نشود.
    با تأييدات الهي
    ميثم خليلي عمران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *