هراز نیوز :چند شب است که با عبور از خیابان‌های شهر، لباس خاکی‌ها را نمی‌بینیم که چند ماهی بود که می‌دیدیم.بچه ‌های بسیج را می‌گویم که بدلایل نامعلوم، ایست‌های بازرسی ‌هایشان را تعطیل کرده اند.
ضمن تشکر ازعملکرد بجا وشایسته نیروهای بی ادعا که تمام تلاش خود را در برقراری امنیت پررنگ و پر رنگ‌تر نشان دادند که البته هم زمان امنیت نیز پر‌رنگ و پر رنگ‌تر شد و اراذل و اوباش و متخلفان ناهنجاری های اجتماعی  وبرهم زنندگان امنیت را مات ومبهوت نمود وغافلگیرانه در تورهای نیروهای بی ادعا افتادند.
بسیجیان باغیرت  با مدد الهی وحمایتهای دادستان بسیجی شهرستان آمل وفرمانده میدانی سپاه ناحیه آمل وحامی همیشگی خود پا به میدان گذاشته‌اند تا درتامین امنیت شهر کمک حال نیروهای زحمتکش انتظامی باشند و مثل همیشه بی‌ادعا و با خشاب خالی خود را فدای امنیت شهر کنند.
چه کسانی به منظور قدرشناسی از این بسیجیان که بدون در نظر گرفتن محاسبات اقتصادی و بی‌منت خدمات ارزنده و شایان توجهی ارائه داده اند قدرشناسی کرده اند؟
فرزندان پاکنهاد شهرستان آمل در تامین امنیت به ویژه در حوزه شهری با داشتن اشراف اطلاعاتی در این حوزه نقش مهمی را در تامین امنیت ایفا کرده اند ،آنچه بسیج کنترل کرده و به مردم اطلاع رسانی نموده است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است بسیار ارزشمند و درخور تحسین است، تا جایی که به برکت اقدامات و کمک‌های بسیجیان هوشمند و بصیر در حوزه های امنیتی بسیاری از متخلفین شناسایی ودستگیر وبه محاکم قضایی تحویل داده شده اند ومردم شهر نفسی تازه نموده اند.
برادران وخواهران عزیز شهروندان انقلابی :
بسیج در استراتژی بلند امام راحل و مقام معظم رهبری از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته‌اند که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند و رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند: بسیج، برای دوستان نظام و انقلاب و کشور، مایه خرسندی و امید و اعتماد، و برای بدخواهان و دشمنان و کینه ورزان نظام اسلامی، مایه بیم و هراس است. امروز وظیفه و مسئولیت بسیج و بسیجی اگر مهم‌تر و حساس‌تر از نخستین روزها و سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نباشد، کمتر از آن نیست

بسیجی یعنی آنانی که خداوند نوید آمدن آن‌ها را در قرآن کریم داده است.
خداوند در سوره مائده آیه 54 می‌فرماید «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ به قومٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ.».

مفهوم آیه این است که “کسانی که خدا را دوست دارند و خداوند آن‌ها را، رادمردانی هستند که در برابر مؤمنین خاضع و فروتن و در برابر کفار و منافقین و دشمنان دین نفوذ ناپذیرند و در راه خدا با جان، مال، فرزند و آبرو مبارزه می‌کنند و از سرزنش و تبلیغات و نعره های دشمنان نمی‌هراسند”.
بسیجیانی که امروز در رکاب ولی امر مسلمین هستند دین‌مداری، مردمی بودن، اطاعت از رهبری، بصیرت نافذ و دشمن‌شناسی، مقابله با شبیخون فرهنگی، ساده‌زیستی، تقوا و پرهیزگاری، داشتن روحیه جهادی و عمل انقلابی، داشتن اخلاق نیکو و زنده نگه داشتن فرهنگ شهید، شهادت و ایثارگری را سرلوحه خود قرار می دهند،یقینا اقدامات بسیجیان شهر هزارسنگر آمل، منشا بارزترین تحولات در تامین امنیت اجتماعی شهروندان شد وضرورت حضور فعال تر پیشتازان و نسل پرتوان انقلاب در صحنه مبارزه با هنجارشکنان هر چه بیشتر حس می شود. این بسیجیان بی ادعا و بی ریا منشا خیر فراوانی شدند. بی شک اگر دردل شب بیدارنبودند  چه کسی سپر بلای تامین امنیت شهر  می شد و بازوی توانای دادستان حزب اللهی شهرستان می شد،کجا سراغ دارید حضرت امام(ره) از  سازمان یا نهادی به اندازه بسیج قدردانی کرده باشد.
حفظ و قدر دانستن عملکرد مثبت  این سلحشوران به عنوان یک امر ضروری اولیه برای شهر نیاز است که اگر غفلت  وتنگ نظری صورت بگیرد بی انصافی  است .
عباس اقوامی

50 thoughts on “چرا ایست وبازرسی بسیج تعطیل شد ؟”
  1. درود بر غیرتمندان و ننگ بر روی سیاه بی غیرت ها که بر هرزگی خود با حرارت پافشاری دارند.اگر از انهدام میهراسید/ زمانش سالهاست فرا رسیده.ما در کمین توطئه گران و هنجار شکنان /خواب نمیکنیم.

  2. من خودم در غرب تهران پایگاه ولیعصر عضو گردان عملیات بسیج هستم اخر هفته ها تور ایست بازرسی داریم گشت زنی هم که روزهای فرد انجام میشه امیدوارم امنیت کل کشور رو فرا بگیره

  3. سلام من عقیدم اینه بسیج نباید ایست بازرسی کنه این کارها مربوط به ناجا میشه ما هر جا خواستیم بریم ایست بازرسی بود آخه این چه کاریه موتور مردم رو میگرید انشاالله خدا راهنمای تون کنه

  4. بسم رب الشهدا بسیج مظهرعشق وازبطن مردم وخدمت به مردم میباشد لذاآماده فرمان است واقعا دربحث امنیت تاثیر داشته ونیاز هست در میدان باشد درکنار عزیزان انتظامی کار بهتر میشود

  5. سلام : اولا ایست و بازرسی بسیج ادامه دارد و خواهد داشت .
    دوما : همانطور که نیروی انتظامی ظابط قضایی هست . بسیج هم پلیس امنیتی محسوب میشه و طبق ظوابط قضایی حکم
    دارد .
    سوما : نیروهای بسیجی متخصص و اموزش دیده را روی کار اوردند.
    چهارما : هر نوع تخلفی هم مانند الودگی صوتی – برپایی جلسات پارتی – عروسی های غیر مجاز- مصرف مشروبات الکلی
    پلیس هم برخورد میکنه . چون خلاف شرع .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *