هراز نیوز: اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام ستاد بزرگداشت حماسسه ششم بهمن آمل، فرمودند:آموزه شهادت در این دو اصل است که ما اولاً جدّاً از خدا بخواهیم توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد و ثانیاً از خدا بخواهیم که ادعیه خالصانه شهدا درباره ما مستجاب بشود.
ایشان ااظهار داشتند:انبیای الهی از طرف ذات اقدس الهی مسئولیت دارند با برهان و ادله، جامعه را روشن می‌کنند، در برابر رهنمود انبیای الهی، عده‌ای اهل کفر و استکبار هستند که دین‌ستیزی دارند و در قبال دین‌ستیزان، مؤمنان و مردان الهی قیام می کنند و قیامشان با مقاومت همراه است و با این کار خود هم رهبری انبیای الهی را امضا و هم پیام آنها را به دیگران منتقل می‌کنند و همچنین در حفظ دستاوردهای آ‌نها تا مرز شهادت مقاومت می‌کنند و شهادت آنها را هم خدا امضا می‌کند.
ایشان با اشاره به جایگاه و منزلت شهیدان از منظر قرآن کریم خاطرنشان کردند:وقتی شهیدی شربت شهادت نوشید خدای سبحان او را مستقیماً وارد بهشت برزخی می‌کند، شهید نگران دوران انتقالی از دنیا به برزخ نیست و ـ به لطف الهی ـ وارد بهشت می‌شوند.
در ابتدای این دیدار سید جعفر رسولی، رییس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل، در سخنانی با بیان این که حماسه مردم آمل به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است، گفت:
مردم آمل در این حماسه نشان دادند که همیشه پیرو ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بوده و به مقابله با دشمنان نظام خواهند پرداخت.
وی افزود: امید است در انجام رهنمودهای ارزنده علمای بزرگوار موفق بوده و بتوانیم در تحقق جامعه ای برگرفته از تعالیم والای دینی و انقلابی کوشا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *