هراز نیوز :دو تیم کاله مازندران و شهرداری ارومیه از ساعت 17:30در سالن پیامبر اعظم شهر آمل به مصاف هم رفتند این دیدار یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته به شمار میرفت که کاله موفق شد با یک بازی منسجم و بدون نقص به پیروزی برسد,شاگردان بهروز عطایی این دیدار را با ترکیب نیکولاس فرریکس,علیرضا جدیدی,علی شفیعی,حمزه زرینی,,علی سجادی,رضا قرا و فرهاد ظریف آغاز کردند در مقابل شهرداری هم با ترکیب ولادو پتکوویچ,حامد رضایی,سعید مصطفی وند,پوریا فیاضی,بوریسلاو پتروویچ,میکائیل تاجر و عبدالرضا علیزاده پای به میدان مسابقه گذاشتند که در پایان کاله با نتیجه سه بر یک حریف را با شکست بدرقه کرد.

 

*در حاشیه:

 

*هواداران پرشور کاله از چند ساعت قبل از آغاز بازی در سالن حضور داشتند ضمنا در این دیدار حدود 2500نفر در سالن حاضر شدند.

 

*تیم کاله آمل حدود ساعت16:15پای میدان مسابقه گذاشت که هواداران کاله با شعار(ببرهای مازندران)تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دادند.

 

*پس از حضور بازیکنان شهرداری ارومیه در زمین هواداران فهیم آملی عبدالرضاعلیزاده و پتکوویچ بازیکنان فصل قبل کاله را مورد تشویق قرار دادند که آن ها هم به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

 

*از طرف باشگاه کاله ازعبدالرضا علیزاده و ولادو پتکوویچ بازیکنان فصل قبل کاله با اهدای گل تقدیر به عمل آمد.

 

*عادل غلامی کاپیتان کاله در این دیدار به دلیل مصدومیت از روی نیمکت کار را دنبال میکرد و علی شفیعی بازیکن جوان و آینده دار آملی جایگزین وی شد که شفیعی هم عملکرد مناسبی داشت.

 

*میلاد عبادی پور که مقابل همشهریان خود قرار گرفته بود نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و در همان ست نخست جای خود را به علی سجادی داد که سجادی عملکرد مناسبی داشت.

 

*حمزه زرینی که در چند بازی اخیر بسیار خوب بازی کرده بود در این بازی هم بسیار عالی کار کرد و بارها با شعار معروف(حمزه هوای سر)مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 

جواد نیک پرور هرازنیوز

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *