نگاه نیوز مرداد 1392 و همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی پا به عرصه رسانه میگذارد تا با بهره مندي از پتانسيل هاي موجود گامي هرچند كوچك در جهت اعتلاي سطح آگاهي و اطلاع رسانی صحیح مردم عزيز ایران بردارد.

نگاه نیوز در امر اطلاع‌رسانی ضمن احترام و ارج نهادن به همه ی افراد و جریانهای سیاسی خود را مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی ؛ امام راحل و شهدای گرانقدر فعالیت میکند و از وابستگی به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.
مشی رسانه‌‌ای این سایت تحلیلی ؛ خبری خواهد بود و میکوشد تا از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و تحلیل درستی از وقایع موجود به مردم ارائه دهد.
وظیفه آگاهی‌بخشی در راس وظایف حرفه ی خبر و اطلاع رسانی قرار دارد. انصاف ؛ بی‌غرضی و خودداری از تبلیغ سیاسی و مقاومت در برابر دیگر کانون‌های فشار، اصل خدشه‌ناپذیرخبرنگاران فعال در نگاه نیوز است.

ما آمده ایم..

آمده ایم تا چشم هایمان را بشوییم و جوری دیگر با نگاهی نو از دریچه ی امید به آینده ایرانمان نگاه کنیم.

آمده ایم تا بعنوان یک پایگاه رسمي و مستقل ايرانى با شعار اخلاق مداری ؛ صداقت در گفتار ؛ اندیشه در عمل وحرکت شفاف و حرفه اى در اطلاع رساني قصد داریم با بهره گيرى از تمامى استعدادها و توانمندي هاى حوزه خبر و رسانه ايران، امروز، نقشى ممتاز را در تنوير افکار عمومى و ارتقاء سطح آگاهى مردم ايفا نمايیم.
آمده ایم تا با پرداختن عقلانی به مقوله سیاست و رعایت اعتدال و پرهیز از جدال‌های مصنوعی ؛ فضایی را برای گردش و نشر آزاد افکار و اندیشه های مردم به ویژه نخبگان و تلاش در نشر دیدگاهها، نقدها و نظرهای آنان فراهم آوریم.
ما برآنیم كه فقر تئوریك و تحلیلی غالب جریان های سیاسی موجود در كشور را به گونه ای شگفت انگیز از سه اندیشه كلیدی: معنویت، خرد گرایی و كارآمدی عقب رانده و به همین خاطر می‌كوشیم اندیشه ورزی و كارآمدی را به مثابه علاج دردهایی چون شعار زدگی، جنجال آفرینی و سیاست زدگی ببینیم.

نگاه نیوز ضمن حفظ دیدگاه‌های خود آمادگی درج مقالات و یادداشت‌های صاحب نظران در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را برای ارائه به عموم فراهم کرده است.

مدیر مسئول: احسان محمدی پور
سردبیر: فرهاد عزیزی

http://www.8pic.ir/images/56228942694484680232.jpg

هراز نیوز پیشاپیش راه اندازی این پایگاه خبری را به مدیر مسوول ، سردبیر و عوامل این وب سایت خبری تبریک عرض می نماید .

19 thoughts on “نگاه نیوز در راه است”
  1. همکار و هانا بهتره چیزی که به شما ربط نداره دخالت نکنین
    شما که چزی نمیدونین بهتره ببندین

  2. اطمینان دارید نمیدونیم؟اطمینان دارید ربطی نداره؟
    غرض ورزی شما مشهوده.

  3. حضرات محترم هانا ، همكار ، ريكا و كليه دوستان عزيز ، در كل سايت هراز نيوز شده واسه كل كل بين كاربرها، خيلي از خبرها بدون اينكه خونده بشه ميشه جزء پر باز ديد كننده ترين خبرها ، چون روزي 100 بار هر كاربري اين خبر رو مياره بالا تا ببينه كه كامنتش ثبت شده يا نه،

  4. تبریک برای حضور پر رنگ تر شما در رسانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *