هراز نیوز :فرمانده انتظامي شهرستان آمل مازندران از شناسائي و دستگيري سارقان خودرو و انهدام باند12 نفره سرقت خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، «سرهنگ محمدصادق پهلوان» فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اعلام اين خبر گفت : درپي دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت خودرو و قطعات آن ، پليس آگاهي شهرستان آمل شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين را در دستور کار خود قرار داد .

سرهنگ پهلوان افزود:با بررسي هاي بعمل آمده و کشف تعدادي خودرو که به صورت بلاصاحب در نقاط خارج از محدوده شهري در حاليکه برخي قطعات آنها به سرقت رفته بود ، تحقيقات وارد مرحله تازه اي شد .

وي تصريح کرد:ماموران پليس آگاهي در ادامه با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس و همچنين تعقيب و مراقبت برخي از سارقان سابقه دار شناسايي شدند. فرمانده انتظامي شهرستان آمل اضافه کرد:ماموران با انجام تحقيقات بيشتر دريافتند، اين افراد با تشکيل باندي 12 نفره اقدام به سرقت خودرو و قطعات آن مي کنند.

سرهنگ پهلوان اظهار داشت:ماموران در ادامه با تعقيب و مراقبت يکي از سارقان،پس از اطمينان از حضور وي در مخفيگاهش، با هماهنگي قضايي فرد مورد نظر را دستگير و در بازرسي از منزلش مقاديري قطعات خودروهاي مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وي خاطرنشان ساخت: با دستگيري اين متهم به نام «احد-ز» ديگر همدستان وي نيز شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي يادآور شد:متهمان در بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي در شهرهاي آمل ، بابل ، نور و نوشهر اظهار داشتند: پس از سرقت خودروها ، آنها را به خارج شهر برده و با سرقت قطعات آن، خودور را رها مي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت:در اين عمليات ها 8 دستگاه خودروي مسروقه کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي وسپس با صدور قرار صادره روانه زندان شدند

 

کشف 4 کيلو گرم ترياک در شهرستان آمل

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل مازندران، با شناسائي و دستگيري عامل افيوني بيش از 4 کيلو گرم ترياک را از وي کشف و ضبط کردند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدرشهرستان آمل در راستاي مقابله با قاچاق موادمخدر باانجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم به مواد مخدر به نام “ع- ن” 26 ساله را که درامر تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان فعاليت داشته را شناسائي کردند. اين گزارش حاکي است،ماموران درادامه با تعقيب ومراقبت از اين فرد دريافتند، متهم به مواد مخدر اهل يکي ازاستان هاي همجوار است که اقدام به ورود و توزيع مواد مخدر مي کند. براساس اين گزارش،ماموران در ادامه با هماهنگي مرجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه متهم را حين توزيع و فروش مواد مخدر دستگير ودر بازرسي از متهم موفق شدند، بيش از 4 کيلو گرم ترياک را کشف و ضبط کردند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

 

One thought on ““احد-ز” و یازده همدست سارقش دستگیر شدند”
  1. چه عجب پس از اینهمه سرقت خودرو در این ایام که فکر کنم پیش از صد خودرو برسه یه خبری از جناب سرهنگ پهلوان شد مشخص شد آمل نیروی انتظامی هم داره ماکه فکر کردیم تعطیل شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *