1404 جوان انقلابی مازندرانی با امضاء نامه ای حمایت خود را برای حضور دکتر محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران  اعلام داشتند.

متن این دعوتنامه بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد باقر قاليباف


سلام علیکم

بخوبی واقفید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولین ساعات تأسیس و تشکیل خود به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با انواع هجمه‌ها و حمله‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی از سوی استکبار جهانی بخصوص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و ایادی ناخلف آنها روبرو بوده که علیرغم آن همه دشمنی امروز نظام مردم سالار دینی و اسلامی ایران در قالب جمهوری اسلامی ایران که با رأی و پشتوانه قاطبه مردم شکل گرفته، بعنوان الگوی مناسب کشورهایی که در آنها بهاراسلامی طنین انداز شده قرار گرفته است که این نشانه پیشرفت نظام مبتنی بر رأی مردم تحت زعامت ولی فقیه است،

همانطوریکه  میدانید انقلاب اسلامی همچنان سال ها و ماه های تعیین کننده دیگری در پیش خواهد داشت که واجب است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه ها حاضر و آماده باشند و از کید و مکر جهان خواران و آمریکا غافل نمانند. مردم ایران می دانند که این روزها روز امتحان الهی است. روز پرخاش علیه کسانی است که با اسلام کینه دیرینه دارند. روز انتقام از کفر و نفاق است. روز فداکاری است. امروز روز عاشورای حسینی است. کمرهایمان را محکم بسته ایم و برآنیم که نگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت و خون، در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شوند و انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

امروز ما جوانان و نخبگان علمي، هنري، سياسي و فرهنگي از ديار علويان، اولین خاستگاه حکومت شیعی جهان ، خطه سر سبز شمال«تبرستان»، برآنیم تا در شرایط حساس انقلاب و در این پیچ تاریخی بشریت و اسلام و نظام اسلامی که مایه امید همه مستضعفان و پابرهنگان جهان گردیده، وظیفه تاریخی خود را بشناسیم و از آن جا که امیر قافله صبر و بصیرت حضرت امام خامنه ای بر انتخاب بهترین تاکید نموده و فرموده اند:در نهایت رای مردم تعیین کننده است و آن چه که اهمیت دارد تشخیص شما و رای شماست و باید خودتان تحقیق کنید از انسان های مورد اعتمادتان بپرسید تا به اصلح و برسید و اصلح را انتخاب کنید، باید رو به پیشرفت و تکامل باشیم.

و ما هم برآنیم تا با مدد  از چادر خاکی حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) و از سرزمين علويان به دنبال اصلح برویم و از او حمایت کنیم و او را متقاعد نماییم.
امروز با دعوت از جنابعالی که پیشکسوت جهاد و شهادتید احتجاجی تاریخی خواهیم داشت و بر شماست که بواسطه لولا حضور الحاضر و قیام الحجه بوجود الناصر، اخذ الله علی العلماء الا یقاروا علی کظۀ ظالم ، ولا سغب مظلوم ، در میدان مبارزه و نبرد حاضر شوید.

لذا با استعانت از درگاه حضرت حق تعالی و با امید به نصرت اسلام و مسلمین  در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، دست در دست یکدیگر داده و برای تحقق این امر تمام تلاش خالصانه خود را در راستای پیروزی حضرتعالی در عرصه انتخابات به کار می بندیم …. و باید منتظر ماند تا پرده ای دیگر از حماسه آفرینی ایرانیان را به نظاره نشست.

به فضل و عنایت خداوند قادر و حکیم، مردم بصیر کشور مان نیز، با پیروی از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با انتخاب کارآمدی، ولایت مداری و مردم داری، مانع بسط قدرت کانون های قدرت، ثروت، فتنه و انحراف خواهند شد؛ تا در پرتو این انتخاب به حق، ضمن رفع هر چه سریعتر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، زمینه لازم برای اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و توسعه  و  دستیابی به یک جامعه ی برخوردار از علم و اخلاق و عدالت مهیا گردد.   

والعاقبه للمتقین…..

2 thoughts on “با امضا 1404جوان انقلابی مازندران / رویش جوانان انقلابی مازندران در حمایت از دکتر محمد باقر قالیباف”
  1. به نام آزادگی .به نام ایرانی ..به نام دفاع مقدس .دفاع ان باشرفان که در راه حفظ ناموس جانفشانی ها کردند..سردار دیروز ودکتر امروز یاد یاران با وفای شما بخیر من به نوبه خود حضور شما در انتخابات را گرامی داشته وقاطعانه اعلام می کنم که یک شهر عالم پرور آمل داریم ویک سردار دکتر قالیباف .به امیدی که همچون روسای گذشته تا نصف راه با ما وولایت نباشی وتا اخر با ما باشی ..کسی که چاکر وسینه چاک ولایت باشد ما نوکر اوییم وکسی که جلوی ولایت باشد به هر نحوی ما دشمن اوییم ..
    ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف شهرستان آمل http://ghalibafamol.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *