مراسم اعطاي جايزه
دبستان فرهنگ  آمل كلاس اول سال1353

وصیت نامه شهید

خواستم به عنوان یک سرباز کوچک امام و به عنوان یک برادر کوچک شما عرض کنم که من با عنایت خداوند این راه را شناختم و آگاهانه و عاشقانه این راه را پیمودم و از وقتی که قدم در این راه مقدس گذاشتم لذتهای این راه را چشیدم این راهی که درس عبودت و بندگی را به ایشان می آموزد .

. چه بسیار شیرین و گوارا می باشد این راهی که معلم ائمه اطهار می باشد چون این راه مقدس را شناختم فهمیدم که چقدر ارزشها دارد و فهمیدم که چرا امام حسین (ع) این همه مصیبتها را تحمل کرده تا این راه مقدس که همان دین مبین می باشد را زنده نگه دارد و پایدار و استوار باقی بماند و همان خون حسین بوده که حال این سعادت نصیب ما شده و پاک و پاکیزه پای به عرصه عالم نهاده که بسوی اسلام و انسانیت از در ودیوارهای آن به مشام قلب می رسد.

منبع :وبلاگ قلم سرخ
2 thoughts on “شهيد احمد ناييجي در حال دریافت جایزه سال 53(عکس)+وصیت نامه”
  1. رزمندگان فراموش‌شدگان جنگ
    تاریخ ایران
    اگر از موضوع فراموش شده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عبور کنیم نوبت به رزمندگان جنگ می‌رسد. آن‌هایی که هشت سال جنگیدند و امروز در غبار زمان و سختی‌های زندگی فراموش شده‌اند. هر چند گروه زیادی از رزمندگان جنگ از فیض شهادت و جانبازی بی‌نصیب ماندند ولی تاثیرات پس از جنگ هنوز در روح و جسم آنان باقی مانده است. سوال اینجاست آیا سازمان‌های مسوول اقدامی برای پایش سلامت رزمندگان کرده‌اند؟ آیا رزمندگان دوران دفاع مقدس تسهیلات دریافت می‌کنند؟ آیا خانواده آن‌ها از خدمات رزمنده‌ای سرپرست خانوار بهره‌مند هستند؟ که پاسخ‌ها مشخص است! چرا که لایحه حمایت از ایثارگران سال‌هاست در کش و قوس مجلس و مجمع تشخیص مصلحت خاک می‌خورد.
    جانبازان همچنان به دنبال اثبات جانبازی
    بهتر است برای یک بار هم شده گروهی متخصص و کار‌شناس و دلسوز دور هم بنشینند و محاسبه کنند برای بازماندگان از جنگ چه اقداماتی انجام شده، وضعیت ترویج فرهنگ ایثار چیست؟ چقدر هزینه شده و چه پول‌هایی به بهانه‌های واهی هدر رفته است. کدام راه را اشتباه رفتیم و در کدام برنامه موفق بودیم. و سوال آخر اینکه ما بعد از شهدا چه کردیم.
    منبع: خبرگزاری مهر
    شنبه 1 مهر 1391 14:56
    http://mkhakpour9.persianblog.ir

  2. هزاران درود بر روان پاکت باد ای شهید عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *