شهردار آمل از افتتاح پل روگذر بزرگ اين شهر با هدف كاهش بار ترافيكي محدوده بلوار جانبازان و طالب آملي تا پايان بهمن ماه سالجاري خبر داد و گفت : برای تکمیل پروژه روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي به عنوان يك پروژه حیاتی‌ تاکنون سرمایه زیادی اختصاص یافته ‌است .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل در بازدید از پروژه در دست اجراي پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي گفت : با وجود تمام مشکلات پيش رو عمليات اجرايي پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي با سرعت و به خوبي در حال پيشرفت است و تمام سعي مان بر اين است تا حدود 40 روز ديگر آن را افتتاح و بهره برداري نمائيم .

شهردار آمل ضمن عذرخواهي از شهروندان آملي ، انجام مراحل پاياني فعاليت‌هاي پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي را مطلوب توصيف كرد و گفت : پروژه پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي كه يكي از با ارزش‌ترين پروژه‌هاي شهري محسوب مي‌شود به دليل افزايش بيش از 300 درصدي قيمت مصالح و آهن آلات و جابجايي خطوط برق فشار قوي در مسير اجراي پل از مشكلات تاخير چند ماهه در اجراي اين پروژه برابر زمان اعلام شده بود .

وي افزود : خوشبختانه هم اكنون دو عرشه ي شمالي و جنوبي پل بدون هيچ گونه مشكلي به هم متصل شدند و به محض اينكه آرماتور بندي و بتن ريزي عرشه به پايان برسد نصب تيرهاي برق روشنايي ، نصب بقيه نرده هاي پل ، رنگ آميزي ، نورپردازي و زيرسازي و آسفالت رمپ و عرشه آغاز خواهد شد .

اميرسليماني طول كلي اين پل را 420 متر بيان كرد و افزود : از طول ياد شده 280 متر عرشه بتني است و 200 متر ديگر شامل رمپ هاي ورودي و خروجي پل مي باشد .

شهردار آمل در خصوص اعتبار هزينه شده در اين پروژه عنوان كرد : براي ساخت اين پل بيش از 35 ميليارد ريال از محل درآمدهاي اين شهرداري هزينه خواهد شد .

One thought on “افتتاح و بهره برداري از بزرگترين پل روگذر شهري آمل در آينده اي نزديك +عکس”
  1. اگه به شما اتوبان صدر تهران را می دادند شم چیکار میکرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *