هرارنیوز- پنجشنبه  برای چندمین بار در یک سال گذشته مسئولان شهرداری ، اداره راه و نماینده ارگان های مربوط برای نصب پل عابر پیاده خیابان طالقانی آمل مقابل پل میربزرگ حاضر شدند تا اولین پل عابر پیاده با پله برقی در آمل را نصب نمایند .

اما گویا یکی از ساکنان محل نصب پل راضی به اینکار نبود و همین هم دلیل تعویق یکساله نصب این پل شده بود .

ماموران این بار هم که با ادوات و ابزار و بالابر سنگین برای نصب پل حاضر می شوند بازهم با مخالفت این فرد  مواجه شدند.

وی که موفق شده بود یک سال زمان راه اندازی پل را به تعویق بیاندازد. اما دیروز وقتی سمبه را پرزور می بیند و نمی تواند  کار را به جایی ببرد اقدام به مسدود کردن خیابان با دو خودروی سواری می کند

بعد از ایجاد ترافیک بسیار سنگین نیروی انتظامی وارد عمل می شود و بر این تاخیر یکساله پایان می دهد .

نهایتاً این پل پر ماجرا با حضور اعضای شورای شهر، شورایاران محل، معاون و نماینده فرماندار، نماینده شهرداری، اداره راه و نیروی انتظامی نصب شد.

گزارش و عکس : مهدی لطفی خبرنگار هراز نیوز

3 thoughts on “نصب اولین پل عابرپیاده برقی آمل بعد از یک سال بلاتکلیفی+عکس”
  1. با سلام از اینکه این پل بالاخره نصب شد خدا را شاکرم ولی متاسفانه چند روز پیش اینجانب در سایت آمل نیوز یک نظری دادم که متاسفانه مدیر سایت آنرا تایید نکرد تا نشون داده بشه . نظر در رابطه با خبری بود که اعلام داشته بودند تعداد بیشماری از پروژه های آمل بطور کامل بهره برداری شده است اما بنده حقیر نظر دادم که کدامیک از پروژه ها 100% تکمیل شده ……( پل های روگذر و یا….) و چون دوباره به ایام انتخابات نزدیک شدیم فعالیت های انتخاباتی نیز شروع شده…… بنده منتصب به هیچ حزبی نبوده و تنها دلسوخته آمل می باشم…..
    با تشکر

  2. 007 خیلی نگران نباش..سردبیر سایت آمل نیوز روابط عمومی شورای شهره..چرا باید انتقاد شما از مجموعه خودشون رو رسانه ای کنه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *