هراز نیوز :گروهی شش نفره متشکل از سرمایه‌ گذاران تله‌کابین محور هراز، کارشناسان اداره محیط زیست و راهنمای محلی برای جانمایی سایت‌های تله‌کابین محور هراز به منطقه چلاو و جنگل‌های الیمستان بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل سفر داشتند به یک‌باره متوجه شدند که یکی از افراد گروه‌شان مفقود شده است.

داود احمدی، یکی از افراد این گروه شش نفره بود که  برای پیگیری تله‌کابین محور هراز، مکان‌یابی و جانمایی سایت شماره دو آن به همراه کارشناسان اداره محیط زیست آمل، سرمایه‌گذاران و راهنمای محلی ساعت 7 صبح روز حادثه به سمت امامزاده قاسم(ع) بالاتر از منطقه لهاش و الیمستان عزیمت می کند .

احمدی یکی از سرمایه‌ گذاران پروژه تله‌کابین از جمع گروه  عقب می ماند و به خاطر وجود برگ درختان در فصل پاییز او مسیر حرکت را گم کرد و به جای آنکه به سمت الیمستان بازگردد راه جنگل‌های پاشاکلا را در پیش می گیرد .

اگر چه این سرمایه گذار بعد از ساعت ها  تلاش به یک گاو داری سنتی به اصطلاح محلی “تلار ”  پناه می برد و شب را آنجا ماند اما جمع زیادی از اعضای خانواده ، دوستان و همکاران این سرمایه گذار با نگرانی شب را تا صبح بیدار می مانند .

تلاش های همراهان وی برای راضی کردن برخی نهادهای مسوول بی نتیجه می ماند و یکی از مسئولان نهادهای امدادی وعده صبح و روشن شدن هوا را می دهد.

این درحالیست که یکی از اعضای گروه امداد با هراز نیوز تماس می گیرد و از عدم توجه مسئول مافوق برای اعزام نیروی امدادی خبر می دهد و اظهار می دارد با اینکه ما آماده اعزام هستیم ایشان اجازه نمی دهند .

پیگیری های هراز نیوز در شب حادثه از طریق دستگاه های مختلف ادامه می یابد و بالاخره با چند واسطه ،تیم امداد اعزام می شود.

از این به بعد داستان بماند…

البته نکته مهم و قابل اهمیت این حادثه این است ، درحالی که مسوول نهاد امدادی احساس مسوولیت نکرده وبه وظیفه ذاتی اش عمل نمی کند، اما در  شب حادثه جمع زیادی  نگران سلامتی یک شهروند می شوند ، تا صبح بیدار می مانند و پیگیر ماجرا هستند  ،بدون اینکه  از نام و نشان و مسوولیتش خبر داشته باشند .

حتی انتظار یک تقدیر و تشکر را هم ندارند

هراز نیوز برای این عزیزان آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) می نماید و سایر مسئولان را به تاسی از این عزیزان برای خدمت به مردم دعوت می نماید .

 

 

 

 

One thought on “سرمایه‌ گذار تله‌کابین هراز مدیون کیست ؟”
  1. هی جنگل و خراب کنید ببینیم آخر کار چی می شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *