هراز نیوز :خبر گزاری مهر از سوی نماینده خود در آمل در ساعت :۰۹:۲۵ مورخه  ۱۳۹۱/۰۷/۱۱

این چنین گزارش می دهد :

اکبرزاده با مهر اعلام کرد:انتقال مترو تهران به آمل ابلاغ نشد/ چهار خطه کردن هراز در اولویت

آمل – خبرگزاری مهر: فرماندار آمل گفت: از سوی دولت تا کنون ابلاغیه ای مبنی بر انتقال خط مترو از تهران به آمل به استانداری مازندران ارائه نشده است.

یدالله اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجموعه شهرستان آمل در صورت تصمیم دولت برای اجرای این طرح مهم زیربنایی استقبال خواهد کرد اما تا کنون هیچ مصوبه و یا طرحی از سوی دولت در خصوص انتقال خط مترو تهران به آمل از جاده هراز به فرمانداری آمل ابلاغ نشده است.اینجا

همین خبرگزاری از همان منبع درساعت ۱۳:۱۱ تاریخ ۱۳۹۱/۰۷/۱۲ نوشت :

نماینده آمل پیگیر خط مترو تهران به آمل است

آمل – خبرگزاری مهر: فرماندار آمل گفت: امتداد خط مترو تهران به آمل اکنون در سطح ملی توسط نماینده مردم آمل در مجلس در حال پیگیری است و تا کنون چندین جلسه در این ارتباط با مسئولان مربوطه برگزار شده است .

یدالله اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از سوی عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس و پیگیری مجدانه او در سطح ملی، طرحهای مطالعاتی و اولیه انتقال ادامه خط مترو تهران به آمل در حال انجام است.

وی ادامه داد: در هرصورت مجموعه شهرستان آمل با کمک نماینده مردم آمل در مجلس برای تحقق این طرح مهم و بزرگ زیربنایی در کشور با وحدت و همکاری دوجانبه تلاش خواهد کرد.

فرماندار آمل اضافه کرد: فرماندار و دستگاه های اجرایی شهرستان آمل در صورت عملیاتی شدن این طرح مهم و ابلاغ آن از سوی دولت همه توان شهرستان را برای پروژه مترو تهران به آمل بکار می گیرند. اینجا

 

3 thoughts on “مترو با چند ساعت تاخیر به آمل رسید !”
  1. سلام- شما زیاد جدی نگیرید. خبرنگار مهر در آمل همین جور از خودش از مسئولان چیزی می زنه وجدانی اگه برید از فرماندار سئوال کنید اون روحشم خبر نداره همچین چیزی گفته- گمونم آقا خبرنگار مهر در آمل همین جوری یه چیزی نوشته که شما هم جدی نگیرید ولی فرماندار گوشش رو کشیده که حتما خبر را از خروجی بردار که او دوباره اومده این جوری حرف هاشو تصحیح کرده- عین همین خبر را خبرنگار محترم در چندین مورد تکرار کرده که بجای برداشتن خبر از رو خروجی اومده یه جوری سر بقیه شیره بماله ولی نمی دونه خودش مث کبک سرش رو کرده زیر برف و خبر نداره راجع به همه حرفام مدرک دارم.
    خدا اهل و عاقلش کنه……… . آمین یا رب العالمین.

  2. سلام ـ هروقت چهار خطه کردن هراز بعد از اندی سال تموم شد انشالله خط مترو هم راه اندازی میشه. با تشکر
    1000sangar.blogfa.com

  3. به آقاي نماينده بايستي عرض نمود خوب طرح تبليغاتي بود براي سه دوره انتخابات ولي كي عملي بشه خدا ميدونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *