شنیدن این جملات از زبان استانداریک استان ،  برای هر مازندرانی شاید کمی عجیب و غریب باشد ! چرا که متاسفانه مازندران در سال های اخیر با کدخدا منشی سید علی اکبر طاهایی اداره می شود و این استاندار کهنه کار هیچگاه به هیچ مدیری نمی گوید ” بالای چشمت ابروست ! ”

ای کاش

کافی است این روزها خبرهای استانداری خراسان شمالی را مرور کنید ! استانی که اخیرا با برکناری ابوطالب شفقت رفته رفته دگرگونی مدیرتی را شاهد خواهد بود .

فارغ از خط و ربط و جهت گیری های استاندار جدید این استان و اما و اگرهای طرح شده ، اظهارات قابل تامل وی در حاشيه جلسه شوراي مشورتي اقتصادي استان و در جمع خبرنگاران بسیارجالب به نظر می رسد .

“محمود احمدي بيغش ” استاندار جدید خراسان شمالی گفت : مديراني كه آمارهاي دروغ به مردم ميدهند نمي توانند در استان بمانند.

وی تصريح كرد: آمارها بايد واقعي وكارشناسي شده باشد و واقعيت ها را به مردم گفت چون مردم ما نامحرم نيستند.

” احمدی بیغش ” خاطر نشان كرد: مديران بايد مستندات خود را براي آمارهايي كه در جلسات مطرح مي كنند ارائه دهند.

نماينده عالي دولت در استان اظهارداشت: مستندات مديران درخصوص آمارها مورد كنكاش قرار مي گيرد در صورت صحت نداشتن مدير بايد با منصب خود خداحافظي كند.

احمدي بيغش ادامه داد: جلسات نبايد فقط در گزارش دهي مديران خلاصه شود يكي از اهداف ما اين است كه جلسات بعد از بحث هاي جدي خروجي مناسب داشته باشد.

شنیدن این جملات از زبان استانداریک استان ،  برای هر مازندرانی شاید کمی عجیب و غریب باشد ! چرا که متاسفانه مازندران در سال های اخیر با کدخدا منشی سید علی اکبر طاهایی اداره می شود و این استاندار کهنه کار هیچگاه به هیچ مدیری نمی گوید ” بالای چشمت ابروست ! “

از ” طاهایی ” انتظار می رود لااقل در این ماههای پایانی ماموریتش در مازندران کمی هم مانند ” احمدی بیعش ” عمل کند و اولتیماتوم لازم را به مدیران کم کار و نیز مدیرانی که آمارهای نادرست ارائه می کنند بدهد ! واز آنان مستندات لازم را مطالبه نماید .

سکوت استاندار مازندران در مقابل انتقادات بزرگان استان ، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه در خصوص آمارهای نادرست برخی مدیران در استان مازندران خود جای تامل و نگرانی دارد .

متاسفانه جولان مدیران کم کار و مصونیت آنان در ارائه آمارهای دهن پرکن و خوشایند مدیران ارشد استان و دولت به یک روال در مازندران تبدیل شده و انگار هم قرار نیست گامی جدی برای توقف آن در مازندران برداشته شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *