730 تماس با سامانه 137 شهرداری آمل
معاون خدمات شهری شهرداری آمل گفت : از ابتدای سال تا کنون 730 مورد تماس مردمی با موضوعات مرتبط مدیریت شهری با سامانه 137 شهرداری برقرار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل علی علیزاده افزود: در این تماسها پرتکرارترین موضوعاتی که از سوی شهروندان مطرح شده به ترتیب مربوط به رفت و روب و نظافت با 251 تماس، واحد عمران شهری با 186 تماس ، سدمعبر (سازمان مشاغل) با 96 تماس ، تخلفات ساخت و ساز (پلیس ساختمان ) با 39 تماس ، ترافیک ، آبگرفتگی و … (واحد فنی و زیربنایی ) با 77 تماس ، سازمان حمل و نقل شهری (تاکسیرانی و اتوبوسرانی ) با 15 تماس ، واحد حقوقی شهرداری با 5 تماس و سازمان سیما و منظر شهری و فضای سبز 61 تماس ، بوده است.
علیزاده اضافه کرد : مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان عزیز از طریق روابط عمومی شهرداری رصد و به صورت مکتوب به واحد ها و سازمانهای مربوطه ارجاع می شود . این مشکلات تا حصول نتیجه و برطرف کردن آن موارد پیگیری و نتیجه به اطلاع شهروند رسانده می شود .
گفتنی است ؛ تلفن مرکز ارتباط مردمی 137 و سامانه پیامکی 1000121137 شهرداری آمل به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادها و پاسخگویی به شهروندان در خصوص مدیریت شهری است.
آقای علیزاده آمار تعداد تماس رو فرمودن ولی نگفتن به چه تعداد درخواست مردم رسیدگی شده…
بعد از عمری یه درخواست از شهرداری کردم طی حداقل ۵بارتماس با سامانه ۱۳۷ ولی هیچ پاسخی ونتیجه ای حاصل نشد به نوبه خودم درجایگاه یک شهروند آملی از حصول نتیجه ۱۳۷ ناراضی هستم