با رایزنی و تلاش‌های دکتر یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس؛
اعتبارات تکمیل کمربندی آمل- چمستان و دیگر پروژه‌ها به شهر امامزاده عبدالله اختصاص یافت

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) گفت: با رایزنی و تلاش‌های دکتر یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس اعتبارات چشمگیری در زمینه تکمیل کمربندی نیمه‌کاره آمل- چمستان و دیگر پروژه‌ها به امامزاده عبدالله آمل اختصاص یافت که نمونه بارز آن محقق شدن اعتبار 4 میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی آمل- چمستان است.

تقی ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه حرف در آمل گفت: با رایزنی و تلاش‌های دکتر یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس اعتبارات چشمگیری در زمینه تکمیل کمربندی نیمه‌کاره آمل- چمستان و دیگر پروژه‌ها به امامزاده عبدالله آمل اختصاص یافت که نمونه بارز آن محقق شدن اعتبار 4 میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی آمل- چمستان است.
وی با اعلام اینکه یک عضو شورای شهر امامزاده عبدالله که از اعضای غیربومی در این شهر است چند روز گذشته در یکی از پایگاه‌های خبری محلی اظهاراتی درخصوص تبلیغاتی بودن حرکت دکتر یوسفیان‌ملا در اختصاص اعتبارات بخش عمرانی و پروژه کمربندی امامزاده عبدالله انجام داد، گفت: این مهم به دور از هر گونه تبلیغات است زیرا با تلاش نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی پس از رایزنی‌های بسیار با مسئولان کشوری این اعتبار محقق شد و در مورد مبلغ اختصاصی نمی‌توان ادعا کرد که فضای تبلیغاتی ایجاد شده است.
ابراهیمی با اعلام اینکه وظیفه ما است در مقابل اقدامات بزرگ دکتر یوسفیان‌ملا که برای آبادانی شهر امامزاده عبدالله انجام می‌دهند قدردانی شود، ادامه داد: در این زمینه هیچ تخلفی انجام نگرفته است و با حضور همه اعضای شورا نشستی با دکتر یوسفیان‌ملا صورت گرفته و تحقق این مهم اعلام شد.
وی گفت: فعالیت این عضو غیربومی ساکن شهرستان آمل در شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله تخلف بزرگی است که به راحتی از آن چشم‌پوشی می‌شود.
ابراهیمی با اعلام اینکه اعضای شورای اسلامی شهر با توجه به حضور رئیس این شورا و شهردار نمی‌توانند عملکرد مثبت شهری را به حاشیه کشانده و فضا را به سوی اهداف سیاسی خود منحرف کنند، ادامه داد: نمی‌گذاریم مردم شهر قربانی اهداف سیاسی عده‌ای خاص شوند.
وی تصریح کرد: پروژه بزرگ عمرانی کمربندی امامزاده عبدالله که از ابتدای این شهر آغاز شده و به روستای آغوزبن ختم می شود چند سالی منتظر حمایت مسئولان است تا اینکه پس از نشست با دکتر یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن درنظر گرفته شد.
رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه با ایجاد کمربندی آمل- چمستان مسافرانی که از تهران قصد سفر به غرب مازندران را دارند از این مسیر تردد می‌کنند، گفت: این پروژه می‌تواند در کاهش ترافیک شهری نقش اساسی داشته باشد.
این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون پیمانکاران در این پروژه عمرانی مشغول به فعالیت هستند و با وجود اعتبارات لازم نمی‌توان هیچ یک از فعالیت‌ها را کتمان کرد و نادیده گرفت، گفت: یک عضو شورای شهر امامزاده عبدالله به همراه دکتر یوسفیان‌ملا، امیرسلیمانی شهردار و ابراهیم‌زاده رئیس شورای شهر آمل با آقای خندان‌دل رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور نشست داشتند و اعتبارات لازم در آن جلسه بازگو و محقق شد.
وی یادآور شد: نماینده مردم آمل در مجلس علاوه بر این پروژه، مساعدت اختصاص یک دستگاه ماشین مجهز آتش‌نشانی برای تجهیز ناوگان امدادی و ایجاد ساختمان برای ایجاد آشیانه این خودرو امدادی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان را درنظر گرفته که با تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به زودی محقق می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض عضو غیربومی شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله که در شهرستان آمل سکونت دارد، گفت: مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در راه خدمت‌رسانی به مردم مسایل سیاسی شهر را به سیاسی کاری خود دخالت ندهند.
وی با اشاره به عدم تحقق برخی از قول‌هایی که حسین احسانی معاون فرمانداری ویژه آمل در مورد ساماندهی وضعیت آرامستان و سردخانه امامزاده عبدالله دارد، اظهار کرد: در این زمینه انتظار بیشتری از معاون فرمانداری ویژه آمل می‌رفت تا با مدیریت لازم این امر ساماندهی شود که عدم تحقق آن دلسردی را به همراه دارد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه باید در بخش توسعه و آبادانی شهری همه مسئولان خدمت به خلق را در نظر بگیرند، گفت: دکتر مهدی فاطمی شهردار خدوم و مردمی شهر امامزاده عبدالله نیز در مدت زمان فعالیت خود باعث تحولات بزرگی در این منطقه شده و به روشنی می‌توان حاصل تلاش و پیگیری‌های اساسی او از حقوق شهروندان را مشاهده کرد.
وی گفت: شهردار امامزاده عبدالله فردی امانتدار و متدین است که به هیچ وجه از حقوق شهروندان کوتاه نمی‌اید و همیشه حامی مردم و شهر است.

11 thoughts on “اعتبار 4 میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی آمل- چمستان”
  1. آقای ابراهیمی! اون موقع که باهم اعتلاف تشکیل دادین که رای بگیرین مگه نمیدونستین که اون آقا غیر بومیه؟حالا که داره باهاتون مخالفت میکنه شده غیر بومی؟مردم هم میدونستن که آقای بیشمی غیر بومیه ولی بازم بیشترین رای رو بهشون دادن.راستی مگه آمل تا اسکومحله چقدر راهه که میگین غیر بومی؟ایشون برخلاف بعضی ها…… انقدر سواد واقعی (نه با مدرک!)و وجدان دارن که به حرف مردم گوش بدن و مشکلشون رو حل کنن.خواهشا جو رو الکی خراب نکنین!

  2. آقای ابراهیمی مردم به شما رای داده اند تا مدافع منافع آنها باشید . نه وکیل مدافع شهردار ، انهم در مقابل با منتخب اول مردم شهر

  3. جناب آقای ابراهیمی تذکر عضو شورای شهر به شهردار امامزاده عبدالله(ع) چرا شما را به واکنش وا داشته این عضو شورا و شما نماینده مردم شهر هستید یا وکیل مدافع شهردار؟؟؟؟؟

  4. هیچکس نظری بابت این موضوع نداره که کامنت بذاره؟؟ یا شما کامنت ها رو حذف میکنید؟؟؟؟

  5. ضمن تشکر از مدیر مسئول سایت وزین هراز نیوز . از ایشان تقاضا دارم تمام نظرات را در راستای رسالت فرهنگی انتشار دهند ضمنا در مصاحبه بعدی متن حاضر را تحویل آقای ابراهیمی دهند ببیند ایشان می توانند آن را از رو بخوانند تا اینکه معنی کلمه ضد نض را بدانند اگر معنی این کلمه را می دانسنه ایقدر ضد نقض . توهین آمیز و خصمانه مصاحبه نمی کرده اند

  6. جناب نصیری عزیز هر کس که شما را می شناسد بر منطقی بودن و اعتلالی بودن شما اعتراف دارد . و جایگاه شما را در شهر رفیع می دانند . و لی جهت گیری شما در پخش کامنت ها گویایی این امر نیست شما می دانید موبایل از محل حق الجلسه و با نظر اکثریت افراد در جلسه که بیشمی از مخالفین این امر بوده تهیه شده هرچند این امر ایراد قانونی و شرعی ندارد . چرا شما فقط کامنت ها مربوط به حمله به ایشان در این زمینه را با گذاری می کنید مگر دایی او که الان در مقابل اوست . و با این سوادش و رفتارش فقط دوست دارد رئیس باشد و دیگر اعضا گوشی ندارند . او با سواد است و وارد فضای مجاری می شود و دیگران نمی توانند . شما که کامنت ها را کنترل می کنید نخبه کشی نکنید . جان مادرت این متن به کسی اهانت نشده واقعیت است . کامنت کن . قبلی را که بارگذاری نشد نمی دانم چرا

  7. گوشی اپل دست اقای ابراهیمی هم هست با این تفاوت که اقای بیشمی بلدند از وایبر و …. به عنوان یک رسانه استفاده کنند اما اقای ابراهیمی مسج نوشتن هم بلد نیست!!!!!

  8. در افواه سیاسی دایی و خواهر زاده جای نداردخواه آقای بیشمی دایی جناب مستطاب ابراهیمی باشد و یا جناب ابراهمی خواهر زاده اش اینها که از نادرشاه بالاتر نیستند که برای دوام حکومتش فرزندش را نا بینا میسازد !؟
    وانگهی جناب شهر دار تحمیلی آقایان چه گلی برای مر دم اسکومحله (بگویید امامزاده عبدالله )چیده که عالیجناب ابراهیمی برای ایشان مدیح سرایی می کند دو سال برای ایجاد یک کانال مانده لابد در هرز هزینه های مر دم غیور منطقه گوی سبقت را برده .
    تازه ابراهیمی را در کنار ریس فر هیخته شورای شهر آمل جناب ابراهیم زاده قر ار دادند به مثل مس را طلا گر فتند است
    همه می دانند عزت؛ جوان تحصیل کر ده اسکویی و رو حانی ارزنده اکبری از بسیاری افزون تر است وبر مردم غیور و فهیم اسکومحله است که در اتتخابات دقت لازم را داشته باشند تا نمایندگان شوراها تبلور و اقعی مر دم باشند نه بر سر تقسیم غنائم با هم در جنگ آیا نه چنین است!؟

  9. جوابیه ع- ص : فامیل عزیز قلم شما برای همه فا میل ها شناخته شده است . و همه شهر وندان اسکو محله ای که ما شب گذشته در مورد کامنت شما بر علیه منتخب اول شهر نوشته اید را خصمانه فرض نموده اند و احساس می کنم که شما سهم خواهی می کنید . آنها به دنبال بازی نیستند و از غنایم هم خبری نیست . انتظار ما از شما به عنوان تحصیل کرده دوستار محل اینگوته که شما نوشته اید نبود

  10. لازم به ذکر هست که این پروژه مربوط به وزارت راه و شهرسازی هست و ربطی به شهرداری نداره.شاید خود من یکی از افرادی هستم که بیشترین اطلاع رو ازین پروژه داره,هنوز کارشکنی های بخشداری امامزاده عبدالله برای مشکلات مصالح و ساماندهی کشاورزی در مسیر پروژه رو یادم هست,مشکلی که بنا به ضعف کارشناسی در وزارت راه و … در طراحی مسیر و عدم پیش بینی مکانیزم صحیح جهت ابیاری زمینهای دو طرف مسیر هنوزم پابرجاست,مشکل احداث زیرگذر و نمونه ی مضحکی که در نزدیکی روستای عالی چنگل اجرا شده که فاجعه ی مهندسیه و جالبه بدونید که قابل استفاده نیست.اطلاق کمربندی در مقابل کمربندی شرقی امل که در چهل و اندی سال پیش ساخته شده به این مسیر مال رو خنده داره,کیفیت و اصول راهسازی اصلا رعایت نشده,نمونه هاش فراوونه کافیه فکر کنید,فعلا در جبهه ی غربی عملیات اجرایی انجام میشه و نیمه شرقی دست نخورده.ارتفاع جسم راه در مقابل تراز بالای اب زیرزمینی و نفوذ اب به جسم راه در سالهای نزدیک کاری میکنه که هزینه ی نگهداری این راه سر به فلک بکشه.یه سوال:از کمربندی به سمت غرب که میرن به کجا میرسن مسافرا؟به جاده ی چمستان که هنوز بوی خون میده؟راستی تقاطع غیر همسطح با جاده چمستان چی شد؟از روی جاده باید بپرن اونور؟جاده چمستان هم تا محدوده ی پل الشرود مال امله,اونو درست کنید که هر روز توش ادم پرپر میشه نه این کمربندی از پایه خراب رو.مهندس های نور چشمی وزارت راه رو کنترل کنید که زیربنای راه غرب و مرکز جغرافیایی مازندران رو نابود کردن.اقای یوسفیان به فکر اینا چرا هست مگه بازوی اجراییه؟بره قانونگذاری کنه این وظیفه ی نمایندست

  11. واقعا پاچه خواری روسا و مسئولین تا کی و کجا میتونه ادامه داشته باشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *