شهردار محمودآباد بر اساس ماده 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها و ماده 53 قانون شهرداری‌ها با نظر اکثریت اعضای شورای شهر محمودآباد از سمت خود برکنار شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر برکناری محسن رضایی شهردار محمودآباد را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

سید هادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با اعمال ماده 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور شهرداران و ماده 53 قانون شهرداری‌ها و با نظر به عدم پیگیری نامه‌ها و مصوبات پس از تذکر مکتوب به شهردار و قانع نشدن اعضای شورا از دفاعیات وی از تاریخ 17 تیرماه از کار برکنار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد همچنین از انتخاب سرپرست شهرداری خبر داد و افزود: تا انتخاب شهردار جدید محمدرضا شعبانی معاون کنونی شهرداری به عنوان سرپرست انتخاب شد.

علوی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن شهردار شهر ساحلی محمودآباد را انتخاب کرده و از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، محسن رضایی حدود هفت ماه شهردار محمودآباد بود اما نتوانست اعتماد اکثریت اعضای شورا را برای ادامه فعالیت جلب کند و با رأی پنج نفر از ترکیب هفت نفره شورا از سمت خود برکنار شد.

One thought on “شهردار محمودآباد برکنار شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *