نماینده نوشهر در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت باغ گیاه‌شناسی نوشهر گفت: این پرونده همچنان مفتوح است.

به گزارش هراز نیوز :قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت باغ گیاه‌شناسی نوشهر که در حال تخریب بود گفت: پرونده این باغ کماکان مفتوح است.

وی افزود: پس از جابه جایی دولت، پرونده مذکور به دولت یازدهم منتقل شد تا مسئولان ذی‌ربط در این رابطه تصمیم بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: منتظریم تا وزارت جهاد کشاورزی از سازمان حفاظت از محیط زیست و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برای رفع این مشکل و به نتیجه رسیدن این پرونده اقدام کنند.

3 thoughts on “احمدی لاشکی:پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر همچنان مفتوح است”
  1. نمایندگان محترم توجه فرمایید :
    نمایندگان محترم بدانند مردم مازندران با رای قاطع خود به آقای روحانی اعلام کردند که روند کنونی می بایست تغییر کند. مردم با درایت در حال رصد کردن اوضاع استان هستند و نمایندگان در حال تلاش جهت ادامه روند کنونی و عدم تغییر مدیران دستگاههای مختلف …. این را بدانید برای مردم تعیین تکلیف نکنید و بگذارید دولت محترم با تدبیر ، امید را به استان برگرداند. خصوصا آموزش و پرورش استان که در سالهای اخیر با بی برنامه گی و عدم کفایت آقایان علی الخصوص مدیر کل فعلی (امیری ) به انحراف و تباهی کشیده شده است . لطفا برای ابقاء ایشان تلاش نکنید . چون باعث عدم محبوبیت شما خواهد شد . . چون هم وزیر محترم مصمم به تغییر امیری هستند و هم گزینه های مدیرکلی مشخص شده و حتی مصاحبه و.. هم شده اند. ….نمایندگان محترم ازما گفتن بود و مردم به موقع پاسخ شما را خواهند داد …..

  2. در خواست مصاحبه
    و
    دعوت به دیدن سایت
    دفترجه خاطرات
    یا
    daftere-khatereha.ir

  3. باسلام وخسته نباشيد از آقاي احمدي خواهشمندم جلوي نابودي درختان زربين رادرروستاي حسن آباد كجور بكيرندمسولين محلي هيج توجهي ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *