فرمانده نیروی انتظامی آمل خبر داد: افزایش 24 درصدی جرایم دانشجویان در 6 ماهه اول سال
آمل _خبرنگار هراز نیوز  :
مراسم جشن دهه کرامت و  گراميداشت هفته نيروي انتظامي باحضور سرهنگ پهلوان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان آمل ودکتر ابوترابي رياست دانشکد ه علوم قرآنی در سالن همايشهای  دانشکده علوم قرآني آمل و با حضور جمعي از مسئولين، اساتيد و دانشجويان برگزار شد.
دراین مراسم پس از قرائت شعر توسط يکي از خواهران دانشجو و پخش کليپي از فعاليت هاي نيروي انتظامي شهرستان آمل، سرهنگ پهلوان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان آمل با اشاره به برخي از فعاليت ها و عمليات هاي نيروي انتظامي، گفت: آنچه که جامعه بشري گرفتار آن شده است نگاه صرف  به علم و دانش است . به طوريکه عدم پيوند علم و ايمان در مراکز فرهنگي ما مشکلاتي را پديد آورده است که دانشجوي ما حتي بر اي تأمين برخي نيازهاي اقتصادي خود به برخي از محرمات دست مي زند که اين در شآن يک دانشجو در نظام اسلامي نيست. وي اضافه کرد: در 6 ماه امسال در مقايسه با 6 ماه گذشته 24 درصد افزايش جرم را در دانشجويان داشته ايم .
ايشان ضمن قدرداني از دانشکده علوم قرآني آمل خاطر نشان کرد: بحمدالله ما حتي يک مورد جرم از اين دانشکده نداشتيم و اين منافاتي هم ندارد که يک دانشجوي علوم قرآني ملبس به لباس طلبگي شود و اين منافاتي ندارد که يک دانشجوي علوم قرآني با همين مدرک ، مدرک ديگري هم داشته باشد.

سرهنگ پهلوان افزود : ما بايد قدردان اين نظام جمهوري اسلامي  باشيم لذا بايد آگاه بود و يکايک ما از فرماندهان نظام جمهوري اسلامي باشيم .

3 thoughts on “پهلوان :افزایش 24 درصدی جرایم دانشجویان در 6 ماهه اول سال”
  1. با سلام
    جناب آقای پهلوان ضمن تشکر از عملکرد شما طی سالهای گشته نظر شما را به این موضوع جلب می کنم
    چند ماه قبل فردی در حضو خانواده من مشت محکمی به سینه من زد و من بلافاصله به محل نیروی انتظامی کلانتری 11 مراجعه و شکایت کرده ام
    فردای ان روز به دادگستری رفته ام و شکایت کتبی نوشته ام و پس از ارسال پرونده به آن کلانتری خواستار پاسگویی ضارب شده ام
    پس از مدتها پی گیری کارمندان شما توانایی این را نداشته اند تا این متهم را به محل کلانتری برسانند و از ایشان بازجویی کنند . چه طور ما شهروندان به شما اعتماد کنیم . به نظر من یک ممیزی از کارمندان زیر دست خودتان داشته باشید و با لباس مبدل و ناشناس نزد شاکیان بروید ببینید گفته من درست است یا خیر

  2. واقعاجناب سرهنگ محمدصادق پهلوان یکی ازلایق ترین افراددرنیروی انتظامی کشورهستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *