هراز نیوز :همزمان با هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک با حضور فرماندار ،اعضای شورای تامین ،مسئولین ادارات ونهادها ،روحانیون ،خانواده شهدا،آزادگان ،ایثارگران ،بازنشستگان  ونیروهای مسلح وانتظامی در محوطه نیروی انتظامی آمل برگزارشد. دراین مراسم پس از اجرای برنامه های متنوع یدالله اکبرزاده فرماندار و رئیس  شورای تامین شهرستان آمل با قدردانی از زحمات خادمین نیروهای انتظامی و عرض تبریک هفته کرامت گفت پلیس متولی امنیت عمومی واجتماعی وحافظ جان ومال وناموس کشور عزیز ایران اسلامی است وحضور پلیس در جامعه رحمت است.

وی با اشاره به برخورد با اشرار در جامعه افزود برخورد با قانون شکنان وارازل واوباش وکسانیکه نظم وامنیت جامعه را به چالش می کشند با این افراد باید در سرلوحه کاری نیروی انتظامی قرار داشته باشد. فرماندار آمل با بیان اینکه اقتدار امروز نظام ما به برکت ولایت فقیه است گفت همه اقتدار نظام در دنیا ولایت فقیه است که محور اصلی امنیت جمهوری اسلامی ایران است که باید قدردان باشیم .

رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به اینکه سلاح معرفت دینی بالاترین سلاح است افزود نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح شبانه روز در حال تلاش و جهاد برای حفظ امنیت مرزهای کشوراست وهرکسی که در خدمت اسلام  با رضایت خداوند سبحان باشد مجاهد راه حق است وشما عزیزان جان برکف با نیت الهی جان خودرا برای حفظ آرامش وامنیت جامعه گذاشتید ویقینا خداوند منان پاداش عظیمی به شما خواهد داد.

وی گفت مردم انتظاراتی دارند هر چند که این نیرو با همه کمبودها و امکانات اما شبانه روز درحال تلاش است .درادامه مراسم سرهنگ پاسدار محمد صادق پهلوان فرمانده انتظامی شهرستان آمل با قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران در گرامیداشت هفته ناجا گفت قصد داریم تا در این هفته با رویکرد جدید برنامه های متنوع وخوبی را در سطح شهرستان برگزار کنیم .وی اظهار داشت: شعار امسال هفته ناجا «سهم من از امنیت و آرامش..؟» است که با تحقق آن مردم نیز می‌توانند در تامین بخشی از امنیت خود مشارکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم نقش مهمی در آرامش و امنیت جامعه دارند، گفت: هر فردی باید به نوبه خود بکوشد  تا این امنیت را کسب کند.در پایان پس ازادای احترام به مقام شامخ شهیدان نیروی انتظامی به مدیران ارشد و برگزیدگان مسابقات ورزشی هدایایی اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *