به گزارش هراز نیوز، فرماندار آمل و مسئولين سازمان‌هاي مردم نهاد اين شهرستان در جشن عاطفه‌ها و نيكوكاري از پايگاه مركزي کمیته امداد در آمل بازديد كردند.

فرماندار آمل در حاشيه بازديد از چگونگي استقبال مردم در جشن مهر در انتظار مهر كميته امداد گفت: خوشبختانه با استقرار كميته امداد در كشور بسياري از گره‌هاي زندگي محرومان، افراد بي‌سرپرست و نيازمندان جامعه بازگشايي شد.

يدالله اكبرزاده افزود: مردم ما نوع‌دوست هستندو براي انجام كار خير و كمك به نيازمندان از يكديگر سبقت مي‌گيرند و اين از نكات مثبت و ارزشمند جامعه اسلامي ايران است كه باعث پيشرفت اين كشور در عرصه‌هاي مختلف شده است.

وي تصريح كرد: بايد همه دست به دست هم دهيم تا افراد نيازمند احتياجات‌شان برطرف شود.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) آمل نيز در حاشيه اين بازديد اظهار داشت: كميته امداد امام اين شهرستان براي حمايت از افراد زيرمجموعه خود كه زير پوشش حمايتي اين كميته هستند گام‌هاي مهم و ارزنده‌اي برداشته است.

رمضان عليپور با اشاره به استقبال خوب مردم آمل در كمك به همنوعان خود ياداور شد: در آمل 35 پايگاه ثابت و 5 پايگاه سيار در جشن عاطفه‌ها كه با آغاز مدارس هر ساله برگزار مي‌شود، فعاليت دارند.

وي با اشاره به اينكه اين جشن از هفتم مهر آغاز شده است، تصريح كرد: در اين ايام نيز 80 امدادگر با اين نهاد انقلابي همكاري دارند.

وي با اعلام اينكه سال گذشته 180 ميليون در جشن عاطفه‌هاي اين شهرستان جمع‌آوري شد، اذعان داشت: امسال نيز خيرين آملي ساخت سه واحد مسكوني مددجويان زير حمايت اين اداره در آمل را برعهده گرفتند و همچنين قول دادند در آينده‌اي نزديك كليدهاي آن را به افراد مستحق تحويل دهند.

2 thoughts on “جشن مهر در آمل”
  1. سلام مهندس نصيري بهتر بود در اين خبر يادي از منبع اش نيز مي‌كرديد و انرا توليدي كار نمي كرديد

  2. علیک سلام برادر عزیز
    با تشکر از نظر شما
    هر خبری که خبر نگاران مستقیم برای هراز ارسال کنند جزو خبر های تولیدی هراز نیوز می باشد
    البته خدمت همکاران محترم در هزار نیوز هم عرض کردیم سعی شود نام خبر نگار ها در انتهای خبر بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *