هراز نیوز :شهردار آمل از افتتاح پروژه بلوار آيت ا… ميرزا هاشم آملي ( اتصالي بلوار كارگر به ميدان شهيد فهميده ) در هفدهم مهرماه سالجاري همزمان با دهه كرامت و ميلاد امام رضا (ع) خبر داد .
مهندس احمد اميرسليماني شهردار آمل با اعلام اين خبر گفت : خوشحالم كه در سالروز ميلاد امام رضا (ع) شادي شهروندان آملي با افتتاح اين پروژه مضاعف مي شود ، پروژه اي كه سن واقعي آن دو سال بوده و ما در عرض 4 ماه آن را آماده افتتاح و بهره برداري نموديم .
وي با اشاره به اينكه آيندگان خود در مورد نحوه ي اجراي اين پروژه قضاوت خواهند كرد ، گفت : هزينه تملك و اجراي اين پروژه كه به نام بلوار آيت ا… ميرزا هاشم آملي نامگذاري شده بيش از 30 ميليارد ريال است كه 400 متر آن 35 متري و 1350 متر ديگر 24 متري مي باشد .
شهردار آمل اتصال بلوار كارگر به ميدان شهيد فهميده جهت كاهش تردد ترافيكي در سه راه جانبازان و هسته مركزي شهر را از اهداف اجرايي اين پروژه برشمرد و گفت : در آئين افتتاحيه اين پروژه كه ساعت 10 صبح 17 مهرماه سالجاري در محل پروژه جنب ميدان شهيد فهميده برگزار مي گردد با حضور مسئولان كشوري ، استاني و شهري انجام مي شود و همه شهروندان آملي دعوتند و خود را در ثبت اين رويداد مهم و ماندگار سهيم مي دانند .
امير سليماني از شهروندان آملي كه در اجراي اين پروژه و ساير پروژه ها مشاركت خود را با پرداخت بموقع عوارض بطور واقعي نشان داده اند تقدير و تشكر كرد و گفت : شوراي اسلامي شهر نيز با نظارت و رهنمودهاي خود توانست ما را در اتمام هر چه سريعتر اين پروژه ياري نمايد .

شهردار آمل همچنين با قدرداني از مالكاني كه در بازگشايي اين بلوار با شهرداري همكاري نموده اند گفت : شهرداري نوك پيكان خدمات رساني در شهر است و همه بايد به آن كمك كنند چرا كه تعامل بين شهروندان و شهرداري بسياري از مشكلات ترافيكي را حل مي كند و زمينه خدمت رساني وعمران شهري را افزايش مي دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *