هرازنیوز: فرماندار آمل گفت: بر اثر سيل هفته گذشته در بخش‌هاي لاريجان و امامزاده عبدالله(ع) اين شهرستان 11 ميليارد و 898 ميليون ريال خسارت وارد شد.

يدالله اكبرزاده  با اشاره به بارش سيل، سيلاب، ريزش سنگ و قلوه سنگ در روستاي شهرستان آمل و محور هراز در هفته گذشته بيان داشت: به روستاهاي بخش لاريجان و امامزاده عبدالله(ع) اين شهرستان 11 ميليارد و 898 ميليون ريال خسارت وارد شد.
وي در تشريح اين خسارات يادآور شد: 3 ميليارد و 225 ميليون ريال به 17 روستاي آمل در زمينه شبكه آبرساني و آب شرب آشاميدني خسارت وارد شد.
نماينده عالي دولت در آمل ميزان خسارت شبكه توزيع برق روستايي به طول پنج كيلومتر را 100 ميليون ريال عنوان كرد و اظهار داشت: به ابنيه‌هاي فني و شبكه راه اصلي و فرعي به طول 416 كيلومتر نيز يك ميليارد و 710 ميليون ريال آسيب وارد شده است.
اكبرزاده ميزان خسارت به شبكه مسيرهاي ارتباطي و راه روستايي را 830 ميليون ريال برآورد كرد.
وي با اشاره به خسارت‌هاي بخش شيلات تصريح كرد: 25 تن از ماهيان گوشتي مزارع پرورش ماهي به ارزش يك ميليارد ريال خسارت زده شد و همچنين 140 هزار بچه ماهي مزارع پرورش ماهي به ارزش 2 ميليارد و 400 ميليون ريال از بين رفتند.
رئيس ستاد مديريت بحران آمل يادآور شد: به 14 هكتار از زمين‌هاي باغي و منابع آبي بخش كشاورزي خسارت زده شده كه با كارشناسي‌هاي لازم ميزان آسيب 2 ميليارد و 220 ميليون ريال گزارش شد.
اكبرزاده با اعلام خسارت 413 ميليون ريالي به كارگاه‌هاي توليدي خاطرنشان كرد: آسيب به 21 مورد از كارگاه‌هاي توليدي طي سيل اخير گزارش شده است.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *