هرازنیوز: رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: در راستاي تنظيم بازار و تعديل قيمت كالا در آستانه بازگشايي مدارس نمايشگاه فروش پاييزه در آمل برپا مي‌شود.

عباسعلی زمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه برای تنظیم بازار بیان داشت: نمایشگاه فروش پاییزه از 18 شهریور ماه سال جاری آغاز مي‌شود و به مدت 10 روز برای خرید مردم برپا بوده و از ساعت 10 صبح تا 22 شب آماده خدمت‌رسانی به مردم است.
وی با اشاره به مکان برپایی نمایشگاه پاییزه آمل افزود: این نمایشگاه در 200 غرفه طراحي شده و مردم مي‌توانند براي خريد در موعد مقرر به آدرس بلوار بسیج جنب شهرک بسیجیان مراجعه كنند.
رئیس اداره بازرگانی آمل كارگاه و كارخانجات توليدي را در اولويت براي نمايشگاه دانست و گفت: كارگاه‌ها و كارخانجات توليدي شهرك‌هاي صنعتي و همچنين مراكز عمده فروش و پخش مواد غذايي، پروتئيني، پوشاك و البسه در اولويت براي تحويل غرفه هستند.
زمانی با اعلام اینکه مردم می‌توانند در این نمایشگاه از تخفیف 10 تا 15 درصدی بهره مند شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه دو بار در سال در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و روزهاي پاياني سال براي خريد نوروزي داير مي شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با اشاره به اقلام ارايه شده بيان داشت: خريد لوازم التحرير، البسه و پوشاك، مواد غذايي پروتئيني گوشت قرمز و سفيد براي مردم مهيا شده است.
وي با اشاره به توزيع اقلام تنظيم بازار مازندران متذكر شد: با اعلام سازمان بازرگاني مازندران در اين نمايشگاه اقلام نظارتي تنظيم بازار مانند شكر، روغن و مواد گوشتي و پروتئيني نيز ارايه مي‌شود.
وي با تاكيد اينكه استقبال مردم از نمايشگاه‌هاي برگزار شده در اين شهرستان خيلي خوب بوده است، يادآور شد: مردم بيشتر از توليدات داخلي با كيفيت استقبال مي‌كنند.
زماني با اشاره به اينكه اداره بازرگاني و مجمع امور صنفي شهرستان آمل در برپايي جشنواره همكاري دارند، گفت: سعي داريم اقلامي با كيفيتي بالا و قيمتي متعادل را براي خريد عموم به نمايش بگذاريم.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *