هرازنیوز: معاون ورزشي اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تیم نساجی قائمشهر به مهدي پرهام و صنعت ساري به حسين فارسی واگذار شد.

احمد سعادتمند افزود: عصر دیروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای برطرف شدن مشکلات مدیریتی دو باشگاه نساجی قائمشهر و صنعت ساری برگزار شد که در نهایت مالکان این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی مازندران مشخص شدند.
وی گفت: عصر دیروز با توجه به پرونده و مدارک موجود در فدراسیون به طور قاطع آقایان مهدی پرهام به عنوان مالک باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی قائمشهر و حسین فارسی نيز به عنوان مالك صنعت نیز تعهد دادند که مطالبات بازیکنان و کادر فنی سال گذشته تیم صنعت ساری را بپردازند تا به عنوان مالک باشگاه معرفی شوند.
سعادتمند درباره مشکل به‌وجود آمده مدیریتی بین آقایان مهدی پرهام و کوروش رحمانی تصريح كرد: در اين باره راي را به آقای پرهام دادند و تیم نساجی قائمشهر را مستقیما به وی سپردند.
معاون ورزشي اداره کل ورزش و جوانان مازندران درباره مالکیت صنعت ساری نیز گفت: این تیم دو روز گذشته با توجه به عملی نکردن تعهدات مالی دو سرمایه‌گذار و اسپانسر به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان واگذار شده بود که عصر دیروز با توجه به برطرف شدن مشکلات و پرداخت بدهی‌ها بار دیگر این تیم به حسین فارسی واگذار شد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: حسین فارسی قول داد که بدهی سال گذشته باشگاه مهرگام پارس تهران و همچنین مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت كند تا این تیم به طور رسمی به فارسی واگذار شود.
سعادتمند افزود: با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل جدید بازیکنان در هیئت فوتبال مازندران با مالکیت آقایان در مهدی پرهام در باشگاه نساجی قائمشهر و حسین فارسی در باشگاه صنعت ساری بايد قرارداد امضا کنند.
وی در پایان اظهار داشت: به دوستداران و تماشاگران در فوتبال استان قول می‌دهيم که نگران این دو باشگاه نباشند، زیرا هر دو از بازیکنان با تجربه بهره می‌برند و در حال حاضر زیر نظر مربیان خود در اردوی آمادگی به سر می‌برند و مطمئنا با آمادگی کامل پا به این مسابقات خواهند گذاشت.
فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از 23 شهریور آغاز می‌شود.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *