هراز نیوز :سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت :

از مواردی که در مازندران مغفول مانده، عملیاتی است که لشکر 25 کربلا در منطقه چیلات انجام داده است و باید این یادمان را که اختصاصي توسط لشکر 25 کربلا انجام گرفته است را احیا كرد.

محمدتقی شاهچراغی در همایش بزرگ کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با محوریت طرح تحول درس آمادگی دفاعی دوم دبیرستان ویژه راهیان نور در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری اظهار داشت: دولت پرچمدار اقدامات فرهنگی به ویژه گفتمان امام و رهبری است.
وی خاطرنشان كرد: این موضوع می‌طلبد که در این میدان به اعتبار شعاری که دادند و مردم هم به اعتبار همین شعار اعتماد کرده و به میدان آمدند، توجه کنند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: از نکاتی که در گفتمان امام و رهبری تاکید شده است، حوزه دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه دفاع مقدس موضوع‌هاي مختلفی داریم که در استان به آن توجه می‌شود، تصریح کرد: در حوزه دفاع مقدس، نشر آثار و ستاد کنگره فعال شده است.
شاهچراغی با بیان اینکه یادواره‌های فراوانی برگزار می‌شود که متولی اصلی آن مردم هستند، افزود: مانند برنامه‌های محرم و سایر برنامه‌ها، مردم به صورت خودجوش حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 50 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این اردوها با کم و کاستی‌هایی روبه رو هستند اما در بطن این اقدامات‌، برکاتی نهفته که هر کدام به تنهایی با همه مشکلات برابری می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود 80 هزار نفر به  مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند، ادامه داد: این اعزام ممکن است تا سقف 100 هزار نفر هم افزایش یابد و استقبال مردم از این اردوها بی‌نظیر است.
وی با اشاره به اینکه فضای دولت اصلاحات و مدیران کشوری برای برخی مسائل اعتقاد نداشتند، تصريح كرد: نه اینکه همه در آن دولت اینگونه بودند اما برای راهیان نور، نامه به مقام عالی کشور می‌رفت و اجرایی نمی‌شد و اکنون که فضا متناسب است چرا این کار را انجام ندهیم.
شاهچراغی با بیان اینکه احداث موزه دفاع مقدس از اقداماتی است که مدیران می‌توانند از آن بگذرند، گفت: چرا که زحمت و گرفتاری دارد اما اگر اقدام نکنیم باید پاسخگو باشیم.
وی اظهار داشت: بنا داریم اردوگاه راهیان نور در خرمشهر را در بهمن ماه به بهره‌برداری برسانیم.
شاهچراغی با اشاره به اینکه نباید توپ را به زمین آمریکا و شوروی بیندازیم، تصریح کرد: وظیفه ذاتی آنها مقابله با نظام اسلامی است و برگزاری راهیان نور در مقابل این کشورها، قطعا از کارهای اثرگذار است.

One thought on “شاهچراغی :عملیات لشکر 25 کربلا در منطقه چیلات مغفول مانده است”
  1. همکار محترم گویا فراموش کردید در ابتدای خبر به گزارش فارس را اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *