محسن نجیب‌زاده در همایش بزرگ کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با محوریت طرح تحول درس آمادگی دفاعی دوم دبیرستان ویژه راهیان نور در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری اظهار داشت: عملیات بزرگ اعزام 43 هزار نفر به سرزمین نور در سال گذشته انجام شد.
وی خاطرنشان كرد: سال گذشته 19 هزار و 500  آموز مقطع دوم دبیرستان به مناطق جنگی اعزام شدند و امسال با  افزایش 100 درصدی در این حوزه روبه‌رو هستیم و اعزام دانش‌آموزان به حدود 43 هزار نفر مي‌رسد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: امسال در بخش خواهران هم دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی گفت: سال گذشته نکته‌ای که ما را رنج می‌داد برخی مربیان و معلمان بودند که در مواردی دغدغه نداشتند.
نجیب‌زاده یادآور شد: امسال در هر اتوبوس چهار سرباز فرهنگی تدارک دیده شده تا وقتی اتوبوس‌ها از مدارس حرکت می‌کنند مسائل فرهنگی رعایت شود و از این عملیات بزرگ فرهنگی سربلند خارج شویم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران هم در سخنانی اظهار داشت: در آموزش و پرورش برنامه‌هایی اتخاذ می‌کنیم که دانش‌آموزان را در مقابل تهدیدات دشمن واکسینه کنیم.
احمد فرهودی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه دفاع مقدس، فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و رمز ایستادگی شهدا، باید به دانش‌آموزان منتقل شود.
وی خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی تنها جایی است که توانسته در حوزه آموزش‌های فرهنگی به دانش‌آموزان، موفق عمل کند.
فرهودی در پايان گفت: 43 هزار دانش‌آموز از 15 مهر ماه تا 15 اسفندماه در طرح مدرسه تا مدرسه راهیان نور شرکت می‌کنند که هدف آشنایی نسل جوان با فلسفه شهدا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *