یداله اکبرزاده فرماندار ، محمد علی رحمانی امام جمعه ، عزت الله یوسفیان نماینده آمل

یداله اکبرزاده فرماندار ، محمد علی رحمانی امام جمعه ، عزت الله یوسفیان نماینده آمل

به گزارش خبرنگار هراز نیوز عزت الله یوسفیان ملا ظهر امروز جمعه به  عنوان سخنران پیش از خطبه ها ی نماز جمعه این شهر با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیتهای  اخیر خود از تلاش امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و سایر مسئولان شهرستان آمل برای اعتلای این شهر تقدیر و تشکر کرد .

این تشکر معنا دار یوسفیان که چندین بار در فواصل سخنانش در مصلای قدس آمل تکرار شد حاکی از وزیده شدن نسیم وحدت و همدلی در بین مسئولان این شهر داشت ، نسیمی که در گرمای روابط تنش آلود اداری ، خنکای دیگری به فضای سیاسی این شهر بخشید .

هفته گذشته نیز یداله اکبرزاده از اقدامات نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد و آنرا نیکو شمرد .

بی شک این رویه که به یمن ایام و لیالی رمضان المبارک  در بین مسئولان شهرستان آمل به وقوع پیوسته است مسیر  اعتلای این شهر را تسریع و تسهیل می بخشد و خونی  دو چندان  در شریان  خدمت رسانی این شهر اصیل و ریشه دار خواهد دمید .

قطعا مردمان ولایتمدار دیار علوی ، شهرستان هزار سنگر آمل شایسته خدمت و توجه مسئولان شان هستند و این اتحاد و همدلی نزد خادمان مردم ، مطمئنا موجب خشنودی و رضای الهی و سبب انتفاع آمل و آملیهای  عزیز خواهد بود.

9 thoughts on “یکپارچگی مسئولان برای اعتلای آمل +عکس”
  1. ما هم از همدلی و همراهی مسئولین محترم شهر آمل به ویژه نماینده، فرماندار و امام جمعه محترم بسیار خوشحال هستیم. امیدواریم اعتلای شهر آمل با اجابت یکی از خواسته ها و نیاز های اساسی شهر که تأسیس دانشگاه دولتی می باشد، محقق گردد.

  2. کلا خبر خوبیه
    اما…
    خدا میدونه چی تو سرشونه

  3. با سلام
    كدام اقدام آقاي يوسفيان در مدت نه سالي قابل تقدير بود. سد كه از يادگاري مرحوم كاظم دينان است و تونل آبعلي و چهار بانده كردن هراز از يادگاري جناب تورنگ آقاي نماينده كجا تشريف دارند.

  4. مجید جان جک های زیبایی گفتی ما از آن دو نماینده که گفتی چیزی جز جدا شدن آمل و تکه تکه شدن ان و هدیه آقای دینان که بخش زیادی از آمل به محمود آباد و نور بود خاطره ای نداریم .. همه این آقا را نفرین می کنند تمام مردم امل شک نکن تعداد طرفدارانش 100 نفر بیشتر نیستند…آقای تورنگ بهتر بودند ولی کار خاصینکردند و فقط توقیف شرکت سروچمان یکی از خاطرات خوب است..حقیقت..و سلام

  5. یوسفیان بهترین نماینده قبل وبعد انقلاب است اما علت رفاقت را باید در جلسه تهدید امیز یک عده با استاندار دانست نعمت نجفی رحمان شاکری و…….

  6. آملي مزاح طلب سلام
    نماينده سه دوره تان آيا توانست در حد يك درمانگاه دولتي براي آمل اعتبار بگيره؟ منصفانه انتقاد كنيد ساخت بيمارستان امام علي (ع) آمل مربوط به اقدامات كدام نماينده است؟ انتقال خط گاز آمل كدام نماينده؟ اعتبار براي زير ساخت مخابرات كه بعد از چندين دهه براي تمام شهروندان و روستائيان خط تلفن از افدامانت كدام نماينده؟ برويد از منخبتان سوال فرمائيد مترو چه شد؟

  7. مجید اسلام(اصلاح طلب) سلام
    بهترین و بزرگترین بیمارستان آمل را که در حال ساخت است را چه کسی آن را مصوب کرد؟ سد هراز که آقای کاظمی دینان دو دستی تقدیم بابلی کرد و چه کسی از بلیران به جاده هراز انتقال داده است؟چه کسی گازرسانی را به تمامی روستاهای کوهستانی و روستاهای فلاتی آمل انجام داده است؟چه کسی برای پل شش بهمن که یکی از زیباترین پل های حال حاضر ایران است مصوبه تایین کرد و بودجه آن از مالیات من وشما گرفته نشد و از جیب دولت (مجلس) رفت چه کسی این کار را کرد؟چه کسی چهر بانده کردن و چهر محور کردن جاده طویل و مهم جاده هراز را مصوب کرد؟چه کسی اولین اورژانس هوایی کشور ایران را به آمل آورد با هزینه ای 11 میلیاردی ،بودجه ای عظیم و بزرگ ؟چه کسی اولین مرکز خدماتی و پزشکی تحقیقی شمال را به ایران آورد؟چه کسی به دانشگاه پیراپزشکی و مامایی استقلال داد؟چی کسی در سال 1385 باعث شد که مردمان کشاورز آمل از سال 84 -85 دگر آب بها پرداخت نکنند؟چه کی بودجه پل های هوایی هزار سنگر و کلاکسر را ار طرح ملی مصوب کرد؟چه کسی با اخذ بودجه ملی 2 بیمارستان تامین اجتماعی زد؟چه کسی به تمام روستاهای آمل آب رساند؟ و دهها کار دیگری که اگر 20 نماینده با هم تلاش کنند نمی توانند انجام دهند..و حالا شما از چه شخصیت هایی و با چه دلیل هایی طرفداری می کنید..حداقل اگر یوسفیان فرودگاه نزد حرفش را زد کاری که هیچ کس نکرد درست است حرف باد هواست ولی یک نماینده نمی تواند باد هوایی حرف زند..در ضمن پروژه عظیم مترو تهران-آبعلی-آمل هم ان شالله استارت خواهد خورد چیزی که رئسای کشوری آن را تایید کردند و سند و مدرک آن موجود است و دومین جلسه آن هم چند روز پیش برقرار شد..ان شالله شما هم برقرار باشی..

  8. آملي غيور سلام
    در سئوالات خودتان همش چه كسي چه كسي آورديد؟ چاره اي نيست كه جواب دهم.
    1- بزرگترين بيمارستان شما منظورتان ساخت بيمارستان اغنياء در خيابان هراز آمل بود؟ اون رو كهخ پزشسكان از جيب مباركشان دارند هزينه مي كنند و بخش خصوصي است چه ربطي به عملكرد نماينده شريف دارد اگه زحمت اخذ تسهيلات را كشيده پس خدا قوت؟ بيمارستان سيصد تختخوابي دولتي مرحوم آيت اله روحاني در بابل ساخته ميشود آنوقت بيمارستان خصوصي در آمل؟
    2-احداث سد هم كه از دوران نمايندگي مرحوم كاظمي دينان مي باشد كه بقول خود نماينده شريفتان از اقدامات شايسته آن مرحوم است كه در مراسم سالگرد مرحوم كاظم دينان آقاي يوسفيان گفتند به پاس زحمات آن مرحوم سد احداثي را بنام مرحوم كاظم دينان نامگذاري مي كنند.اگر نميدانيد به آقاي نماينده مراجعه فرمائيد؟
    3- استارت گازرساني هم از اقدامات نمايندگي جناب مهندس تورنگ مي باشد كه در يك پروسه شش ماهه گازكشي به كل منطقه شهري آمل اجراء شده است.
    3- هزينه 11 ميلياردي براي احداث اورژانس هوائي را هم برويد مطالعه كنيد كه چكار عبس و بيهوده اي بوده است؟ با اين هزينه چند تا بيمارستان يا درمانگاه صحرايي در جاده هراز مي تواست ساخته شود؟ حداقل ده الي يازده تا ؟
    4- هزينه چهاربانده كردن جاده هراز و احداث تونل آبعلي از اقدامات نمايندگي مهندس تورنگ مي باشد كه اعتبار آن بعنوان يك پروژه ملي در رديف اعتبارات برنامه اي دولت مصوب شده و هر ساله در قالب قانون بودجه سال از طرف دولت به مجلس ارائه مي گردد.
    4- راجع به پل ششم بهمن هم كه فرموديد اعتبار آن را شوراي شهر در قالب اعتبارات شهرداري مصوب نموده است چه ربطي به نماينده خدومتان دارد؟
    5- خدمتتان بايستي عرضه بدارم فرداي قيامتمان را به بهاي دنيا سايرين نفروشيم. مرحوم كاظم دينان با سابقه خلوص صادقا نه شان و تقديم دو جگرگوشه شان براي كشور و انقلاب حق عظيمي را بر گردن ما خواهند داشت كه كمترين آن امنيت حاضر مملكت و ديارمان مي باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *