محفل بزرگ انس با قرآن دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به نام خالق زیبایی ها
به گزارش هرازنیوز دکتر سیدرضا فاطمی؛ مدیر عامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، مطرح کرد:
در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، محفل انس با قرآن بزرگ در سطح استانی به همراه شام، در شهرستان آمل، خیابان امام رضا علیه السلام، رضوان ۴۹ منطقه ملت آباد، کوچه رنجبر، مسجد حضرت ابوالفضل ع با حضور روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم برگزار گردید.

در این محفل، عزیزان عضو دارالقرآن، به هنرنمایی حفظ و تلاوت قرآن کریم پرداختند و همچنین استاد علی محمدی؛ قاری برتر شهرستانی و استانی به تلاوت قرآن پرداخت که مورد تحسین حاظرین قرار گرفت.
در ادامه مداح گرانقدر و همچنین خیر محترم قرآنی؛ جناب آقای اصغر آقاجانی، به مداحی پرداختند.

در این مراسم، به چند نفر از عزیزان عضو دارالقرآن، به قید قرعه کشی، دستگاه فشارخون، قند خون و دستگاه ضبط صوت همچنین به عزیزان عضو دارالقرآن به غیر از شهرستان آمل، هزینه های ایاب و ذهاب اهداء شد.

دکتر فاطمی گفت : این دارالقرآن، از واحد سازمان مردم نهاد استانداری مازندران و باحکم استاندار محترم مجوز ثبت رسمی فعالیت استانی دارد و از سراسر استان از شهرستان های آمل، سرخرود، محمودآباد، نور، رؤیان، نوشهر، بابل، بابلسر، قائم شهر، جویبار و ساری مجموعا ۱۱۰ روشندل و معلول حافظ و قاری قرآن کریم عضو هستند که بیشتر آن ها، حائز رتبه های برتر در مسابقات شهری، استانی و کشور هستند.
وی ادامه داد: حفظ قرآن کریم کار بسیار ارزشمندی برای روشندلان و معلولان قلمداد می شود و در این خصوص عزیزان مورد ذکر زحمات زیادی می کشند.
فاطمی افزود: معلولیت، محرومیت نیست. عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه کار فرهنگی و قرآنی بزرکی را دنبال می کنند. ایشان خاطر نشان کردند که گاها مشاهده شده بعضی از فراگیران آموزشی در مدارس یا دانشگاه که سالم هستند، توانایی حفظ و یا مفهوم سازی چند صفحه جزوه استاد را ندارند ولی شکر خداوند متعال، عزیزان مورد ذکر دارالقرآن نورالهدایه، آنقدر مسلط به فراگیری قرآن کریم و احادیث هستند که هر بیننده ای به وجد خواهد آمد.

فاطمی تصریح کرد: از خیرین محترم انتظار داریم به این عزیزان توجه بیشتری عنایت مبذول فرمایند و در خصوص مشکلات معیشتی و دارویی، حامی عزیزان باشند و نگذارند اینگونه محافل و حمایت ها کمرنگ شود.

فاطمی در ادامه این مراسم از همه خیرین محترم سراسر کشور که در این مراسم، مساعدت فرمودند، ابراز قدردانی و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *