إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

ان شاءالله با بیداری ملت و عنایت حضرت حق، تقدیر احسن در این روز بزرگ، برای کشور عزیزما ایران رقم بخورد و قدم هایی به سوی آرمان های والای انقلاب اسلامی با انتخاب درست برداشته شود که این مهم تنها با همدلی بین مردم اتفاق خواهد افتاد که
🔹انتخاب درست، نتیجه همدلی هاست.

💹 هرچه سطح آگاهی مردم در شناخت سیاستمدارانی که باید درجهت رشد و ارتقاء جامعه تلاش کنند افزایش یابد، انتخاب ها به سوی شایسته سالاری پیش خواهد رفت و این فرآیند باید در کشورعزیز ما به سمت برگزاری انتخابات درست سوق پیدا نماید.

🔻عدم اصلاح شیوه ی انتخابات درست و پیاده سازی رویه ای که منجر به انتخاب کور می شود، خیانت به مردم و کشور است که نبود اراده در سطح مدیریت کلان به آن، نشانه های خوبی نخواهدبود و چه بسا در جهت خواست و اراده ی دشمن باشد.

✅ تشکل مردمی دیده بان آمارد با هدف مطالبه گری سازمان یافته، بیش از دوسال، پا به عرصه ی اجتماعی گذاشته و برهمین اساس تمام موضع گیری هایش درجهت ارتقاء جامعه و با نگاه اصلاح عوامل مختلف (از جمله اعضای خود) هدف فوق را دنبال می کند و دراین مسیر هیچ حد یقفی برای خود نمی بیند و از طرفی تنها مصالح مردم برایش مهم و با آنهایی که در مسیر احقاق حقوق مردم قدم بردارند، همراهی خواهد نمود.

🔰 همانطوریکه قبلا و در بیانیه های مختلف اشاره داشتیم، مهمترین هدف ما افزایش آگاهی مردم است تا با دورنمودن آنها از بی تفاوتی، جاده ی تصمیم گیری برای خود و آیندگان را هموار نمایند.

⛔️ برهمین اساس با دوری از سیاست زدگی در فضای انتخابات برای رسیدن به اهداف بلند خود و بنا به اهمیت انتخاب اصلح وارد عرصه ی فوق شدیم.

💯 از آنجائیکه گفتگو را عامل مهمی برای روشنگری و حل مشکلات اجتماعی می دانیم، لذا شاهد بیشترین فضای گفتگویی در سطح فضای مجازی بودیم که با عنایت به هدف ارتقاء اگاهی عمومی، از هیچ یک از کاندیداها جانبداری نکرده و بعدا هم به چنین کاری روی نخواهیم آورد.

✅ این مهم تنها در سایه شناخت مردم از داوطلبینی خواهد بود که قصد خدمت واقعی به کشور و جامعه را داشته باشند و رسیدن به آن، درسایه بیطرف بودن رقم خواهدخورد تا همه در شرایط یکسان با بررسی شاخص ها، به یک شناخت درست برسند.

⛔️ دراین مسیر نه خود به کسی توهین می کنیم و نه اجازه خواهیم داد احدی به داوطلبی توهین نماید
اما
آنهایی که به شعور و بینش مردم شریف آمل و ایران اسلامی با پرداختن به شاخص های پست، بی احترامی نمایند را برای شناساندن به مردم عزیز با افتخار معرفی خواهیم کرد ودر این مسیر از هیچ احدی واهمه نداشته و این شیوه ی مطالبه گری را در سطح جامعه با قدرت گسترش خواهیم داد.

❌ مردم عزیز باید از عواقب رای خریدن ها، ضیافت شام و تبلیغات های پرهزینه و گزاف آگاه شوند چرا که تمام رنج و محنت آنها در این سالها بخاطر توزیع ناعادلانه ثروت در کشور غنی از منابع خدادادی بوده است.
شیوه غلط در بریز و بپاش های انتخاباتی به خوبی گویای استعداد این انسان ها در ایجاد مافیا، رانت و لابی گری است که عامل اصلی وجود فساد در کشور و سوق دادن ثروت بسوی عده ای می باشد که علیرغم رشد اقتصادی مطلوب در این سالها و پیشرفت های چشمگیر علمی و موفقیت های بلند منطقه ای و جهانی و اقتدار نظامی در جهان، بدلیل توزیع ناعادلانه ثروت، شاهد فقر و تنگدستی عده زیادی از مردم هستیم.

🚫 درپایان به آنهایی که همچنان با این شیوه ها امیدوار به انحراف کشاندن افکارعمومی و جذب مردم برای اخذ رای هستند،
و یا گروه ها و تشکل هایی که می خواهند بجای مردم تصمیم بگیرند!

هشدار می دهیم با فضل الهی و آگاهی مردم، آمل قهرمان پا در عرصه ای گذاشته که با چشمان باز برای خود و آیندگان تصمیم خواهندگرفت وتحت تاثیر عوامل انحرافی که بدور از شعارها و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی است، قرار نخواهند گرفت.

به امید آملی آباد با مردم روشن ضمیرش
والعاقبه للمتقین
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ _ آمل
شورای مرکزی دیده بان آمارد

#انتخاب_درست
#نظارت_مردمی

همه باهم برای هم
🔹تشکل مردمی دیده بان آمارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *