جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : بزرگ ترین سیلی به آمریکا وایادی آمریکا ،حضور پرشور مردم در انتخابات است.

سردار مهدی سیاری؛ درویژه برنامه هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در محله رضوانیه(حسینیه رضوان)شهرستان آمل؛ بزرگ ترین سیلی به آمریکا وایادی آمریکا ،حضور پرشور مردم در انتخابات دانست.

هرازنیوز ؛ سعید سماواتی،  شامگاه جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۱جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درویژه برنامه هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در محله رضوانیه(حسینیه رضوان)شهرستان آمل گفت:
از آن روزی که جنگ تحمیلی شروع شده بود و ما در مقابل ارتش(نه فقط عراق)بلکه ارتش دنیا ازصدام پشتیبانی می کردند وبادست خالی این رزمندگان ومردم ایستادند وما امروز در حوزه نظامی در بعضی از موضوعات در ردیف پنج کشور اول دنیا هستیم وما امروز در حوزه نظامی به بازدارندگی رسیده ایم.

وی ادامه داد:  از اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ما تغییری نکرده است .دشمنان ما به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.هدف دشمنان ایران و اسلام هیچ تغییری نکرده است.هدف دشمن همان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.آنچه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تغییر کرده است،روش های دشمن است ودرواقع استراتژی دشمن تغییر کرده است. یک روزی با جنگ داخلی وتحمیلی ویک روزی با جنگ نظامی مثل منافقین کوردل و گروه های کومله و چپ گرا ومدل های مختلفی را که دشمن در طول این سال ها تجربه کرده است. در همه ی این روش ها،دشکن سیلی وشکست سختی خورده است.

سیاری با بیان اینکه برنامه فتنه ۱۴۰۱از اینجا آغاز شد که آمریکایی ها گفتند بایستی جنگ ترکیبی در ایران به راه بیندازیم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دشمن همه ی توانش را آورد پای کار.همه ی توان یعنی چی؟! فرمودند هم توان اطلاعاتی شان،هم توان رسانه ای شان وهم توان فضای مجازی شان .

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز دشمن قادر به اینکه ادعایی بکند وبخواهد حمله ی نظامی بکند نیست.بعد از روی کار آمدن جو بایدن درآمریکا،یکی از کارشناسان خبره ی آمریکایی که مسئول میز تحریم جمهوری اسلامی ایران در وزارت خزانه داری آمریکا می باشد در کنگره آمریکا سخنرانی کرد و گفت پس از روی کار آمدن بایدن،(از خودش سوال کرد)که آیا تغییر رژیم در ایران جدی است؟!اما خودش جواب خودش را در کنگره آمریکا داد و گفت که این موضوع در حد شعار هم نیست.نه آمریکا قادر است و توان این را دارد و نه امکان جایگذینی هست و سپس اشاره کرد اما دموکرات ها معتقد هستند که باید علاوه بر فشارهای خارجی،تمرکز را در داخل بزاریم.

این مسئول مطرح کرد:  طراحی فتنه ۱۴۰۱متعلق به همین سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی استکبار جهانی(انگلیس،فرانسه،اسرائیل و آمریکا و…)بود. اینها در آسیب شناسی و بررسی که بر روی عملیات فتنه ۱۴۰۱ داشتند،به این جمع بندی رسیدند که نظام جمهوری اسلامی ایران دارای سه ساحت است؛
۱_ساحت مردم سالاری، ۲_ساحت کارآمدی و ۳_ساحت دین مداری

سیاری بیان کرد: سرویس های اطلاعاتی استکبار جهانی گفته بودند که در دو دهه ی گذشته ساحت مردم سالاری وساحت کارآمدی به شدت در ایران آسیب جدی دیده است وآن ساحتی که هنوز در جمهوری اسلامی ایران آسیب ندیده است و امروز باعث استحکام درونی جمهوری اسلامی ایران است،ساحت دین مداری ایرانیان است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنوز آمریکا مردم مارا نشناخته است تصریح کرد:  این مردمی که با این فشارهای سخت اقتصادی و با این حجم از نارضایتی هایی که در حوزه معیشت است خم به ابرو نیاوردند و همچنان پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت وصلابت ایستاده اند.

وی با بیان اینکه  یکی از جوانانی که در فتنه۱۴۰۱دستگیر شده بود به ما گفته بود که “به ما در فضای مجازی گفتند که شما فوری بیایید در کف خیابان وبعد مردم به تدریج همه میآیند و به شما میپیوندند! ” خاطرنشان کرد : این مثل عملیات مرصاد منافقین کوردل بود .اولین نفری که آمد و بعد در مرصاد به درک واصل شد، وقتی اطلاعاتشان را جمع آوری کردیم، دیدیم که در اعترافاتش گفته بود که به ما گفتند شما وقتی از مرز عبور کردید، همه ی مردم مرز نشین میآیند و برای شما شیرینی و گل پخش می کنند وبا گل از شما استقبال می کنند!!!این جوان امروزی ما هم که پارسال دستگیر شده بود به ما می گفت که به ما گفتند شما بریزید وسط میادین و خیابان های شهرتون و دیگر کار تمام است!!!

یادگار دفاع مقدس مطرح کرد:  اولین عامل پیروزی در جنگ احزاب ،مدیریت صحیح و خوب پیامبرگرامی اسلام(ص)در حوزه دفاعی و امنیتی بود و در فتنه ۱۴۰۱نیز بالاترین نقش را، مدیریت رهبر انقلاب داشتند و دومین عامل رشادت های شجاعانه ی امیرالمومنین حضرت علی(ع)بود و در فتنه ۱۴۰۱نیز، جهاد ورشادت های بسیجیان در کف میدان و خیابان بود که یک نمونه کوچکی را در آمل مجری برنامه اشاره فرمودند.

وی ادامه داد:  فتنه ۱۴۰۱دقیقا”همان فتنه جنگ احزاب درزمان صدر اسلام بود وچند مولفه ای که در جنگ احزاب باعث پیروزی مسلمین شد،همین چند عامل مهم بود که در فتنه ۱۴۰۱در ایران نیزاتفاق افتاد.

سردار مهدی سیاری خاطر نشان کرد: در ایام فتنه ۱۴۰۱ جانبازی را در بیمارستان به عیادتش رفتیم که ۵۰نقطه از بدنش توسط فتنه گران چاقو خورده بود ویک طرف چشم او نیز تخلیه شده بود و به ما می گفت آرزو دارم زودتر حالم خوب بشود وتا دوباره بیایم و با این جماعت جاهل و فتنه گر مبارزه و مقابله کنم.

وی با اشاره به عامل بسیار مهم پیروزی اسلام در جنگ احزاب مطرح کرد:  پایداری مردم مسلمان در صدر اسلام در جنگ احزاب عامل موفقیتشان بود در قضیه سال گذشته نیزواقعا”پایداری و پایمردی مردم بسیار خوب ایران عزیز ما بود که علی رغم نارضایتی هایی که در حوزه معیشتی وجود داشت اما اصلا’از این جریان خطرناک فتنه ۱۴۰۱استقبال نکردند.

سیاری ادامه داد: عامل بعدی که به کمک نیروی های مومن وانقلابی ایرانی آمد همان امدادهای غیبی بود که این عامل نیز ،هم در جنگ احزاب بود و هم در فتنه ۱۴۰۱ که گذشت.دشمن در جنگ احزاب همه ی توانش را پای کار آورد و در این فتنه نیز رهبر انقلاب فرمودند که دشمن همه ی توانش را پای کار آورد به خصوص در حوزه خبر ورسانه وفضای مجازی.

وی با بیان اینکه  ضد انقلاب خارج نشین در یکی از جلسات اتاق خبر، در خارج از کشور گفته بودند که” ما باید برای مردم ایران خبرسازی وشایعه سازی کنیم.” مطرح کرد: اطلاعات خودشان هست که گفتند ما باید در ایران خبرسازی کنیم تا تنفر مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر کنیم. خبرسازی هایی که واکنش احساسی دارد واین تنفر ایجاد شده می تواند مثل یک موتور پیش رونده قوی ،برای اعتراضات واغتشاشات در ایران باشد. گفتند ما اگر بخواهیم ملت را نابود کنیم باید آینده اش را از آن بگیریم وآینده ایران یعنی جوانان ایران. عمده جوانانی که سال گذشته در فتنه حضور داشتند افرادی از ۱۸تا ۲۶ سال بودند که تصویری که از جمهوری اسلامی داشتند،تصویری بود که در فضای مجازی برایشان منعکس ومنتشر میشد که کاملا”متفاوت از تصویری بود که در واقعیت و صحنه بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن رسانه هایشان به خبرسازی ها وخبر پراکنی های کذب ودروغین مشغولند تا اینکه جوانان ایرانی را تحت تاثیر قرار بدهند واز ما تلفات بگیرند خاطرنشان کرد: دشمن امروز در حوزه زیرساخت های خدماتی ما تلاش دارد که نارضایتی ها را افزایش دهد.همین آخرین اقدام که حمله سایبری در جایگاه های بنزین بود.بانک ها و سایر نقاط که عمدتا”اماکن و مراکز خدمات عمومی هستند که با اقدامات شیطانی خودشان درصدد تخریب اذهان عمومی و افزایش نارضایتی ها هستند و مسئله بعدی در جنگ ترکیبی تغییر سبک زندگی ایرانیان است کاربرانی که در فضای مجازی هستند می دانند که چه طور دشمنان ما به طور مداوم درتلاشند که سبک زندگی و هویت و باورهای مارا دستخوش تغییر کنند.

سیاری ادامه داد : ایجاد واختلال در حوزه ارزی نیز یکی از نقاطی است که بسیار در ایجاد التهابات تاثیر گذار بود و در فضای مجازی در خصوص نرخ گذاری ارز بود وکانال های ضد انقلاب در خارج از کشور اقدام به نرخ گذاری دروغین می کردند و جو آرام کشور را به نام آرامی سوق می دادند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: ما در همین ایام ماه محرم که دشمن به شدت بر روی موضوع بی دینی مردم و جوانان کار کرده بود، بعد از ایام ماه محرم یک نظر سنجی که انجام شد فقط ۱۴%مردم در دهه اول محرم در مراسمات عزاداری شرکت نکردند و48%هر شب و سایر مردم نیز به تناوب دو شب و پنج شب در عزاداری ها شرکت کردند.

یادگار دفاع مقدس گفت:  امروز دشمن با جنگ شناختی،جنگ احزابی را دنبال می کند که یکی از نتایج آن ایجاد حس تنفر نسبت به تمام امور مسائل نظام است.دوم ایجاد حس نا امیدی مطلق نسبت به وضعیت و آینده کشور است.ما یک واقعیت داریم ویک تصویری که دشمن دارد به مردم ارائه می دهد.

سردار سیاری گفت :  ولی وقتی شما تصویری که دشمن دارد ارائه می کند را می‌بینید ،از هیئات و مراسمات واجتماعات شیعیان، میبینید مراسمات را کمرنگ وضعیف در رسانه های خارجی جلوه می دهند.در صورتی که اینطور نیست واین تصویری که دشمن درست کرده است ویا در مسئله حجاب اگر شما بپرسید می گویند بیشتر جوانان بی حجاب شده اند اما واقعیت اینگونه نیست.لذا دشمن در تصویرسازی بسیار موفق است وما باید این مسایل را خیلی مراقبت کنیم.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز دشمن وقتی که میاید در فتنه 1401دین خدا رو مستقیم هدف قرار می دهد، می گوید خب چه موضوعی می تواند در دین مردم مستقیم اثر داشته باشد،می گویند مسئله حجاب و عفاف. ضد انقلاب گفته بودند که مسئله حجاب می تواند موتور محرک همه ی اعتراضات و اغتشاشات قرار بگیرد و دقیقا”انگشت گذاشتند روی دین ملت ما. آنچه که دشمن خیلی بهتر به این نتیجه رسیده بود.آنچه که امروز این نظام را حفظ کرده دین و ایمان مردم است.ما باید برای ادامه ی نهضت کوشش کنیم و این دین نعمتی است که خدا به ما داده است وماهمه باید این نعمت را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه این پیروزی ها به دنبال همین انقلاب به دست آمده است اگر خدایی ناخواسته به واسطه سستی ما و به واسطه ی ضعف در تبلیغ ما به شکست منجر شود تصریح کرد: بدانید که اسلام تا قرن ها دیگر نمی تواند سر بلند کند که این فرمایش حضرت امام خمینی(ره)می باشد.

سیاری ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی این جهاد تبیینی که می فرمایند وظیفه ی همه ی ما است.اگر روحیه ی جهادی امروز داشتیم،هم درست میبینیم و هم درست عمل می کنیم.اما اگر روحیه جهادی نباشد،هم خطای در دیدن است وهم خطای در رفتار و عمل است.امروز راهبردی که برای ۱۴۰۲،دشمن انتخاب کرده همین مایوس کردن و ما امید سازی آحاد مردم ایران است.دشمن در فتنه ۱۴۰۱سه راهبرد را در پیش گرفته بود:
۱-بی ثبات سازی با هدف براندازی نظام
۲-انزوای سیاسی نظام
۳-اجماع سازی
در جمع بندی سرویس های اطلاعاتی بیگانه در پایان سال۱۴۰۲همه به این نتیجه رسیده اند که براندازی نظام امکان ندارد. راهبردی که برای ۱۴۰۲ انتخاب کردند بی ثبات سازی با هدف ضعیف کردن وشکستن اقتدار جمهوری اسلامی ایران است ویکی از نمایش قدرت که همیشه باعث اقتدار نظام بود،موضوع انتخابات بوده است.انتخابات مجلس امسال بسیار بسیار مهم است.حضور مردم در پای صندوق های رای، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. فلذا پروژه های که ضد انقلاب در داخل تعریف کرده است این بوده که تا می توانی مردم را نسبت نظام و کارآمدی نظام مایوس کنید و عملیات روانی را از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و رسانه ها بر روی مردم ایران انجام دهید.

وی با بیان اینکه دشمن می گوید” تا می توانید بین مردم ایران اختلاف ایجاد کنید”  خاطرنشان کرد: اینها همه راهبرد هایی است که دشمن برای بی ثبات سازی داخلی دنبال می کندوما وظیفه داریم که مراقبت کنیم و خدایی نکرده در پازل دشمن بازی نکنیم.

وی با بیان اینکه  از صحبت ها و سخنانی که در دلهای جوانان ایرانی،ایجاد یاس وناامیدی می کند بپرهیزیم و به صورت جدی خودداری کنیم  تصریح کرد: حتی به صورت ناخواسته.برای مثال؛طرف میگه بابا وضع خرابه دیگه هیچ امیدی تو مملکت نیست! حالا حالا ها درست نمیشه و اینها نمی تونن مملکت رو درست کنند! از این دست صحبت ها را نباید بزنیم چون القای ناکارآمدی از خود ناکارآمدی بدتر است.

وی افزود :  این ها تجربه ی ۷۰سال ظلم را دارند وواقعا”مسئله فلسطین در افکار عمومی دنیا داشت به فراموشی سپرده میشد.اهدافی که برای این عملیات حماس تعریف شده است؛ یکی شکست هیمنه ی اسراییل و همین گنبد آهنین که درست کرده بود.قوی ترین و مجهز ترین تجهیزات سرویس اطلاعاتی دنیا را اسرائیل دارد.

سیاری گفت : یکی از صادرات دفاع مقدس ما این روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود که این جبهه یرمقاومت را در منطقه ایجاد کرده است.عملیات اخیر حماس در فلسطین اشغالی که با هدف اقدام پیش‌دستانه انجام شد،فلسطین داشت به فراموشی سپرده میشد ودشمن نیز دردو ماه قبل از عملیات حماس ،۲۴۰ نفر از مردم غزه را شهید کرده بود و برنامه دشمن این بود که با بعضی از کشورهای عربی منطقه هماهنگی کند ومردم غزه را به تدریج کوچ بدهد به کشورهای منطقه.این عملیات پیش دوستانه حماس انجام شد و تا امروز نیز برتری نظامی با حماس بوده است.اینکه دشمن میآید و مردم بی دفاع غزه را بمباران می کند،این قصه ای هست که کاری نمیشود کرد.

وسعت غزه ۳۶۰کیلومتر مربع است حماس این عملیات بزرگ را در وسعت عملیات در خاک رژیم جعلی اسراییل۵۴۰کیلومتر انجام داده است و تا امروز هم برتری نظامی با حماس است.غزه با این عملیات حماس ،عقبه ی جهانی را شکل داد.

وی ادامه داد: حماس یکسال مرز بین غزه ورژیم (۱۰۰۰متر) یک کیلومتر رابا هشت لایه مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات را مدیریت کرد.حماس یکسال روی عملیات کار کرد و دشمن هیچ خبر دار نشد در این مدت.

باور کنید که حتی باور خود مردم فلسطین هم نبود که رژیم رو به فروپاشی باشد.مسئله حق و باطل و نگاه جدید افکار عمومی به آمریکای جهان خوار وجنایتکار است. امروز بیا این وضعیت و شرایط غزه ۷۰%افکار عمومی مردم دنیا، حق را به مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین می دهند. امروز افکار عمومی مردم جهان رژیم اسرائیل را اشغال گر می دانند.

مردم غزه و حماس با این مقاومت جانانه شان افکار عمومی دنیا را تغییر دادند و نیازی به گفتن نیست.همان طور که در رسانه ها می بینید بزرگترین راهپیمایی های دنیا در کشورهای اروپایی وآمریکا وسایر شرق و غرب عالم در حال اجرا شدن است وفروپاشی رژیم جعلی نزدیک است که همان آرمان امام خمینی(ره)وانقلاب اسلامی است.

با این رسانه هایی که در دنیا هست و در اختیار استکبار جهانی است،مقاومت مردم فلسطین را به تصویر می کشند واین مقاومت پدیدار و نمایان شده است.

این همه اتفاقات بزرگی که رخ داده است ،نتیجه مقاومت و تحمل مردم فلسطین است.تا دیروز رژیم اسراییل اصل بود و فلسطین فرع.اما امروز با شرایط فعلی، فلسطین اصل و محور است و رژیم جعلی اسراییل فرع شده است واین جابه جایی اتفاق افتاده است.امروز زمینه سازی برای حرف حق فراهم شده است.

آمریکایی ها هم راه افتادند ونامه دادند به کشورهای عربی منطقه مذاکره کردند که مردم فلسطین را به کشورهای همسایه منتقل کنند وهر کشور یک سهمی را از مهاجرین فلسطینی بپذیرند که اسراییل برای خودش امنیت ایجاد کند اما نه کشور ها پذیرفتند و نه مردم غزه حاضر به مهاجرت به سایر کشورها شده اند

این نتیجه مقاومت و ایستادگی و این درسی بود که از ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی گرفتند.این همان صادراتی هست و همان روحیه ی واقعی وشکست نا پذیر جبهه مقاومت و ایستادگی ایران ویمن و سوریه ولبنان وعراق است که به ملت بزرگ فلسطین منتقل وهدیه شده است و تاکنون محقق گردیده است.

و حالا رژیم به دنبال این است که حماس را نابود کند.مگر حماس نابود شدنی است؟!!!حماس همین مردم و جوانان فلسطینی هستند.مردم غزه و فلسطین که از حماس جدا نیستند.مردم غزه تا به امروز حاضر شدند که بمباران های رژیم را تحمل کنند اما حاضر نشدند که غزه(وطن) را ترک کنند.

در خصوص انتخابات بایستی مشارکت مردم نسبت به دوره قبلی انتخابات افزایش چشم گیری داشته باشد.بزرگترین سیلی به آمریکا وایادی آمریکا حضور پر شور در انتخابات پیش رو در اسفند ماه است.

حضور پر شور وبا بصیرت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان وضد انقلاب خارج نشین خواهد بود ان شالله.
والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *