۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه جنگلی امام‌زاده عبداله آمل آزاد شد

 

🔹 با دستور دادستان آمل، مأمورین اداره منابع طبیعی شهرستان آمل با همراهی مأمورین نیروی انتظامی، ۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه جنگلی امام‌زاده عبداله را از ید متصرفین غیرقانونی خارج و آزاد نمودند.

 

🔹 به گزارش هرازنیوز؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل در این رابطه گفت: صبح امروز – پنجشنبه – شانزدهم آذرماه، در اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری مأمورین یگان امداد شهرستان و پاسگاه انتظامی امامزاده عبداله، ۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه جنگلی امام‌زاده عبداله را آزاد نمودند.

 

🔹 علی اصغر اسماعیل زاده افزود: متصرفین به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف ۲ هکتار از اراضی جنگلی بوسیله پایه‌های چوبی و سیم خاردار و احداث اتاقک‌های چوبی و بلوکی نموده بودند که در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، آثار تصرف جمع آوری و عرصه از ید متصرفین خارج شد.

 

🔹 وی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و انتظامی افزود: در اجرای این خلع ید، مأمورین یگان امداد و پاسگاه انتظامی امام‌زاده عبداله، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی و سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله و عوامل شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ را همراهی نمودند.

 

🔹 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل در پایان گفت: همیاران طبیعت می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تخریب اراضی ملی، از طریق شماره تماس 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *