هدیه دانشگاه آزاد به رییس شورای شهر آمل +عکس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی از آمادگی این واحد دانشگاهی برای کمک به شورای شهر آمل با استفاده از توانمندی و تخصص استادان خبر داد.

به گزارش هرازنیوز  ، حامد برجسته در دیدار با علی مجیدی‌کیا رئیس شورای اسلامی شهر آمل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی توانمندی و تخصص استادان خود را برای شهر آمل در اختیار شورای اسلامی شهر قرار می‌دهد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، فرض می‌داند که در امور شهر مشارکت کرده و بازوی علمی و تحقیقاتی شورای شهر و شهرداری آمل باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اضافه کردشورای شهر و شهرداری آمل می‌تواند انجام امور تحقیقاتی و طراحی خود را به استادان این واحد دانشگاهی بسپارد و یقیناً مردم از این مشارکت منتفع خواهند شد.

راهکار شواری شهر آمل برای کاهش هزینه در پروژه‌های عمرانی

رئیس شورای شهر آمل نیز گفت: چالش‌های موجود در شهر و شهرداری و موانع متعددی که در انجام کارهای شهر وجود دارد و یا به وجود می‌آورند، امکان خدمات‌رسانی به مردم را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ بنابراین در تلاشیم تا کارهای عمرانی و خدمات‌دهی خود را بر اساس مبنای علمی و تحقیقاتی انجام دهیم که هزینه کمتری به همراه داشته باشد و از مشکلات مردم بکاهد.

 

علی مجیدی‌کیا با تأیید مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در پروژه‌های شهری ادامه داد: این نوع تعامل و همکاری به نفع مردم شهر، استادان و به‌ویژه دانشجویان این واحد دانشگاهی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *