مرتضوی امام جمعه آمل

امام جمعه آمل : اراذل و اوباش، سرقت و قتل زیاد شده است مسئولین قضایی و انتظامی تلاش بکنند تا جلوی اینگونه ناهنجاری ها گرفته شود

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : نماز جمعه عبادی و سیاسی جمعه آمل (  19 آذر ماه ۱۴۰۰ ) به امامت جمعه حضرت حجت الاسلام والمسلمین  سید جلیل مرتضوی در مصلی میر بزرگ این شهر برگزار شد

گزیده هایی از خطبه های نماز جمعه :

  تقوی لباس پرهیزگاری انسان مسلمان است و تقوی باعث حفظ عزت و آبرو می شود

. حضرت زبیب س یعنی زینت پدر جهان اسلام و زینت خاندان عقیله بنی هاشم . عمل او ، ایمان او ، خداپرستی او و خداباوری حضرت زینب س باعث شد تا او را به این مقام برساند ‌.

تفسیر قرآن او بی نظیر بود و دلی که محبت خداوند باشد دیگری جایی ندارد و حتی فرزند آدمی .

 تاریخ از حضرت زینب س به عنوان یک انسان اسوه و یک انسان کامل یاد می کند

 و شکوه و عظمت حضرت زینب س  بر همگان مشخص است و بر کسی پوشیده نیست 

مگر می شود حضرت زینب (س ) را به خداوند و حضرت امام حسین 0ع) قسم داد و حوائج آدمی بر آورده نشود ؟

روز ولادت حضرت زینب (س) روز  استجابت دعا هست.

 هم قتل زیاد شده است و هم اراذل و اوباش زیاد شده و هم سرقت

‌ من از مسوولین قضایی و انتظامی درخواست داریم که برخورد جدی داشته باشند .

 همه دست به دست هم بدهیم و هم دستگاه قضا و هم نیروی انتظامی با تمام وجود در صحنه باشند و جلوگیری بکنند از اینگونه حرکتها

‌ باید جلوی ناهنجاری ها را گرفت و خواهش از همه عزیزان دارم که برخورد جدی داشته باشند .

 اشتباه است کسی که دو بار قتل عمد انجام داده است رضایت بگیریم .

 به خاطر جان انسان هست که بعضی از بزرگان  برای رضایت قدم بر میدارند .

 اما اگر دوباره  همان شخص مرتکب جرم بشود سزایش اعدام است.

آب بها چقدر بالا رفته نمی دانم چه خبر است ؟ بدنه فعلی دولت همان بدنه دولت قبلی است

. ۴۰ حکم در یک روز می دهند به دولت بگویید از شهرداری آمل یاد بگیرد که در یک روز ۴۰ حکم می زند . سخنران ششم بهمن امسال  از آقای رییسی وقت گرفتیم اما پیغام داد که مراسم را تغییر بدهید تا بتوانم بیایم ولی نمی شود مراسم را تغییر داد حدود ۴۰ سال است که مراسم ۶ بهمن در موعد خودش برگزار می شود

 برنامه های خوبی را امسال در دست اقدام داریم و سردار پر افتخار جناب آقای قاآنی سخنران ویژه مراسم ۶ بهمن امسال هستند .

هم پیام حضرت علامه جوادی آملی و هم پیام سید حسن نصرالله و هم پیام جبهه مقاومت را در مراسم ۶ بهمن امسال داریم و مهمانان خارجی هم خواهیم داشت در این مراسم.

 برای وزیر بهداشت یک پیام دارم و آن اینکه بعضی از جوانان ما در شرایط سخت کرونایی همیار و همکار شما بودند و به کادر درمانی کمک کرده اند و خدمات انجام داده اند و خواسته ما این است که این دسته از افراد را جذب  و استخدام بکنید یا قراردادی و یا شرکتی و یا هر سیستم اداری و البته قانونی

دیگر  و قدنی بردارید

 از فرماندار وقت که تلاش کردند و  کمی سر و سامان گرفتند و این عیدی را از وزیر بهداشت می خواهم چرا که حضرت زینب س یک پرستار کامل بود.

دولت با تمام وجود در صدد رفع مشکلات مردم و جامعه است و البته دشمن سرکش است با نگاه های مختلف .

دشمن دارد روحیه ما را ضعیف میکند و در فضای مجازی دارد بین دولت و ملت فاصله می اندازد و ما باید بسیار هوشیار باشیم. آیا همه گرفتاری های چند ساله را این دولت انجام داد ؟ آیا دولت فعلی دغدغه  مشکلات مردم را ندارد ؟

 با تمام قدرت در تهیه واکسن تلاش کرد تا جان مردم در خطر نباشد. بحث برون مرزی را دولت فعلی تقویت بخشیده است . دولت قبلی که جایی برای رفت و آمد با دیگر کشور ها باقی نگذاشت.

دولت روسیه مستقیما از آقای رییسی برای سفر به روسیه دعوت کرده است و باید دست دولت را بگیریم تا کار را پیش ببرد و البته زمان می خواهد و باید صبر کرد.

گزارش و عکس : حسن جوان

                

One thought on “امام جمعه آمل : اراذل و اوباش، سرقت و قتل زیاد شده است مسئولین قضایی و انتظامی تلاش بکنند تا جلوی اینگونه ناهنجاری ها گرفته شود”
  1. در منطقه گنگرج کلای چلاو هرسال در فصل پاییز و زمستان سرقت ها از منازل اوج می گیره و کسی هم پاسخگو نیست. دهیار هم با برخورد طلبکارانه مدعی هست که مسئول حفظ امنیت نیست. واقعا شناسایی یک غریبه در محلی که در این فصل تقریبا خالی از سکنه هست برای تعداد محدود ساکنین کار سختیه؟ مگر اینکه سارق یکی از …. به هرحال قطعا اقدام خاصی نخواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *