اخذ مجوز شش انجمن علمی جدید توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد آیت اله آملی

حامد برجسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی از اخذ مجوز شش انجمن علمی جدید و تمدید ۵ انجمن علمی قبلی در این واحد دانشگاهی خبر داد. برجسته در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت در دوازدهمین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با دستور کار بررسی درخواست تاسیس ۲۶ انجمن علمی و دانشجویی به ریاست دکتر نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکیل شد ۶ انجمن علمی جدید بر اساس درخواست واحد آیت الله آملی مورد تصویب قرار گرفت.

 وی اظهار داشت انجمن صنایع غذائی با استاد مشاوری پیمان آریایی انجمن کامپیوتر الکترونیک با استاد مشاوری میثم محمدی انجمن زبان انگلیسی با استاد مشاوری  عاطفه نصرالله انجمن روانشناسی و مشاوره با  استاد مشاور ی علی خان کشی و انجمن حقوق باد استان مشاوری یا حیای یحیی زاده و انجمن علوم دارویی با استاد مشاوری بهاره ثابتی ۶ انجمن مصوب واحد آیت الله آملی است . وی افزود  ۵ انجمن علمی قبلی نیز توانست مجوز خود را  ر این دوره تمدید نماید.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی به نقش انجمن‌های علمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را در ارتقاء سطح علمی و کسب کرسی مناسب در رتبه های بین المللی قابل توجه دانست و تصریح کرد دانشجویان مخترع و مبتکر و خلاق به همه دانشجویانی که از رتبه علمی مطلوب برخوردار هستند می توانند با عضویت در باشگاه پژوهشگران  در یکی از انجمن های علمی موجود در این باشگاه به فعالیت های علمی و تحقیقی بپردازند و از مزایای باشگاه برخوردار شوند.

متن خبراخذ مجوز شش انجمن علمی جدید توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد آیت الله آملیword

متن خبراخذ مجوز شش انجمن علمی جدید توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد آیت الله آملی pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *