سیاست جدید واحد آیت‌الله آملی در تبلیغات وجذب دانشجو را ابلاغ کرد

حامد برجسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در جلسه شورای اداری این دانشگاه که با حضور  اعضای کمیته تبلیغات و جذب دانشجو با اشاره به این بیت که عطر آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید ، تاکید کرد کار ما با پایان ثبت نام و جذب دانشجو تمام نمی شود بلکه ایجاد رضایت مندی مستمر برای دانشجویان نقطه مطلوب ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی با بیان این که چاپ و توزیع پستر و بنر و کلیپ و تبلیغات های میدانی کم اثرترین نوع تبلیغات است، تشریح کرد اگر ما درست کار کنیم و با احساس مسئولیت  پاسخگو باشیم  وپیگیر رفع مشکلات مخاطبان خود یعنی دانشجویان باشیم ، یقین بدانید آنها بهترین و اثرگذار ترین مبلغ ما خواهند بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه ی کسانی که در این مدت با کار و تلاش مضاعف خدمت رسانی کردند اظهار داشت این رویکرد همدلی و هم کاری سبب شده که ما نسبت به سال گذشته جذب دانشجوی بیشتری داشته باشیم

 برجسته در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت کارگروه تبلیغات به منظور چابک‌سازی و تقویت و تصویری در فعالیتهای کارگروه تبلیغات سیاست‌گذاری جدید تبلیغات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی را اعلام کرد و گفت بر اساس این تصمیم گیری کارگروه تبلیغات به دو بخش سیاست گذاری و تعیین نوع تبلیغات و بخش عملیاتی و اجرایی تبلیغات تقسیم می شود. گفت با توجه به اینکه تبلیغات یک تخصص است و افراد متخصص و گاه به این موضوع در خصوص انجام تبلیغات و نوع تبلیغات و تصمیم بگیرند طغیان کرد کارگروه سیاست‌گذاری نوع تبلیغات دانشگاه را در سال آینده تعیین می‌کند و کارگروه اجرایی آن چه که سیاست‌گذاری تصمیم گرفته است را عملیاتی می‌کند

 برجسته در بخش سوم از صحبت‌های خود با اشاره به برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی از اساتید بنام،شاخص و معتبر ملی و بین المللی درخواست کرد، اساتید ما با همکاران روابط عمومی بخشی از اطلاعات علم و دانش خود را به صورت کلیپ های آموزشی و کاربردی در اختیار عموم جامعه گذارند این کار تاثیرخوب و مطلوبی در معرفی دانشگاه به جامعه دارد.

بیان چالش‌های موجود در دانشگاه بخصوص در پرونده های قضایی و رفع آن به همت حوزه حقوقی و همکاری دیگر بخش های  موضوع دیگری بود که برجسته در این جلسه به آن اشاره کرد.

 رئیس واحدآیت اله آملی در قسمت آخر صحبت‌های های خود با اشاره به حضور سفیر یمن در این دانشگاه به تشریح اقدامات حوزه بین الملل پرداخت و به دستاوردهای بدست آمده در این حوزه اشاره کرد.

همچنین در ابتدای جلسه یعقوبی معاون علمی دانشگاه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تبلیغات وجذب دانشجو پرداخت وآمار تطبیقی جذبی دانشجو در سنوات کذشته با نمیسال جاری ارائه کرد.

متن خبر سیاست جدید واحد آیت‌الله آملی در جذب دانشجو word

متن خبر سیاست جدید واحد آیت‌الله آملی در جذب دانشجو pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *