حکم استاندارتهران برای مدیرمتخصص وکاربلد آمل

 “حسین نورانی” نخستین شهردارخسروآباد جاجرود معارفه شد
 نخستین شهرالکترونیک، جدی ترین اقدام زیرساختی شهردارجدید خسروآباد جاجرود

با حکم استاندارتهران ” حسین نورانی” یکی ازمدیران متخصص وکاربلد شهرداری آمل به عنوان نخستین شهردارشهرجدید خسروآباد جاجرود منصوب و درمراسمی با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان پردیس واعضای شورای شهرخسروآباد معارفه شد.
آیین معارفه” حسین نورانی” به عنوان شهردارجدید خسروآباد جاجرود، باحضور مدیرکل دفترشهری وشوراهای استانداری تهران، فرماندارشهرستان پردیس، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار واعضای شورای شهرخسروآباد، فرمانده انتظامی وراهنمایی ورانندگی جاجرود وبرخی مسئولان این بخش برگزار و حکم نخستین شهردارخسروآباد جاجرود به ” حسین نورانی” اعطا شد.
برندسازی شهر خسروآباد با حضور شهردارجدید
مدیرکل دفترامورشهری وشوراهای استانداری تهران دراین مراسم با تبریک انتصاب” حسین نورانی ” به عنوان شهردارجدید شهرخسروآبادجاجرودگفت، این شهر تازه تاسیس ودارای ظرفیت های بسیارزیادی برای توسعه همه جانبه درهمه زمینه ها است وبهترین فرصت برای آقای نورانی شهردارجدید این شهرهست که ازهمه ظرفیت های موجود برای تحقق برنامه ها بکارگیری کند.
علیرضا طاهری‌نسب افزود: شهر خسروآباد با توجه به موقعیت مکانی بسیارخوبی که دارد، با داریت و هوشمندی آقای نورانی به سمت برنامه ریزی وزیرساخت ها حرکت کنند تا منابع درآمدی پایدار برای شهرداری ایجاد شود وصرفا به فکر ساخت وسازها برای ایجاد درآمد نباشند.
وی ادامه داد، ایجاد نشاط اجتماعی، امیدآفرینی، داشتن روحیه جهادی وپاسخگویی به مردم درمدیران به خصوص درشهرداری مورد انتظار جدی هست که آقای نورانی با توجه به سوابق عملکردی موفقی که درشهرداری آمل داشتند، سرلوحه کارهای خود درشهرداری خسروآباد نیز قرار دهند.
مدیرکل دفترامورشهری وشوراهای استانداری تهران تصریح کرد، شهرخسروآباد تازه تاسیس هست ومی طلبد که شهر به سمت هوشمندسازی بسترسازی شود ومی توان این موضوع را به عنوان برند دراین شهرجدید با حضورآقای نورانی جزو اولویت های کاری در راستای برند سازی این شهرقرارگیرد.
طاهری نسب، با بیان اینکه نگاه اداره کل امورشهری وشوراهای استانداری تهران برای شهرهای جدید به خصوص خسروآباد جاجرود توجه ویژه ای خواهد داشت و نخستین واریزی حمایتی را نیز برای این شهرخواهد داشت، ابرازامیداوری کرد، امیدوارم آقای نورانی شهردارجدید با ایجاد چارت سازی با حضور نیروهای متخصص درمجموعه شهرداری ارتباط بسیارخوبی با فرمانداری، بخشداری، شورای شهر ودیگرنهادهای این شهر، بخش وشهرستان در راستای توسعه وعمران این شهر داشته باشد.
تداوم پیشرفت های خسروآباد بعد ازارتقاء شهری
عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان پردیس هم درآیین معارفه ” حسین نورانی” شهردارجدید خسروآباد، از ارتقاء این منطقه به شهرجدید ابرازرضایت وبه مردم این شهر واعضای شورا و “حسین نورانی شهردارجدید این شهرتبریک گفت واز تلاش های اعضای شورای این شهرویژه قدردانی کرد.
وی افزود: این منطقه براساس ماده ۱۳ تقسیمات کشوری وابلاغ وزارت کشور و با توجه به اینکه بر اساس تقسیمات کشوری مراکز بخش ها بدون در نظر گرفتن میزان جمعیت قابل تبدیل به شهر دارند،با درنظر گرفتن مسائل و ملاحظات قانونی با درخواست آنها موافقت وازچند ماه گذشته به شهر ارتقا پیدا کرده است.
فرماندار شهرستان پردیس ضمن تبریک به شهروندان خسروآبادی ارتقای روستای به شهر، ابرازامیدواری کرد، با تاسیس شهرداری، تامین تجهیزات و رفع کمبودهای موجود وبا حضورآقای نورانی ازمدیران باتجربه ودارای ایده شهرداری، درکنار اعضای شورای اسلامی شهرخسروآباد شاهد خدمات دهی بیشتر ومطلوب تر به شهروندان ونیز توسعه همه جانبه این شهر را شاهد باشیم.
** شهردار، آمدم کاری کنم که بماند، نه بمانم
حسین نورانی، شهردارجدید خسروآباد جاجرود، درآیین معارفه با تقدیر وتشکر از همه مسئولان استانی وشهرستان پردیس به خصوص دکترمحسنی بندپی استاندارتهران، مهندس طاهری نسب مدیرکل دفترامورشهری وشوراهای استانداری تهران، کارشناسان این دفتر، مهندس رضایی فرماندارشهرستان پردیس وبه ویژه از حسن اعتماد و همراهی و حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهرخسروآباد قدردانی، تشکر وحق شناسی کرد.
حسین نورانی افزود: یکی از دلایلی که پس از پیشنهاد اعضای شورای خسروآباد برای تصدی شهرداری این شهر را قبول کردم، تازه تاسیس بودن این شهربوده که امکان اجرای هر نوع زیرساختی برای طرح های مهم درزمینه های مختلف فراهم هست وبا این هدف بوده که پذیرفتم که درخدمت اعضای شوراشهر ومردم خوب این شهر باشم.

وی ادامه داد، امیدوارم که با همراهی مدیران ارشد استانداری تهران به خصوص حوزه عمرانی وامورشهری استانداری، فرمانداری شهرستان، بخشداری، اعضای شورای بخش ومسئولان این شهر درکنار هم اقدام هایی را برای مردم این شهرانجام دهیم وبه یادگاربگذاریم که برای این شهر بماند ومردم ازآن بهره ببرند.
وی اضافه کرد، تنها چیزی که مهم هست همین نکته که کاری باید برای این مردم بکنیم که بماند، نه اینکه هرکاری بکنیم که خودمان بمانیم.
نخستین شهرالکترونیک جدی ترین اقدام زیرساختی شهردارجدید خسروآباد جاجرود
شهردارجدید خسروآباد جاجرود به موقعیت های خاص جغرافیایی و نزدیکی این شهر به تهران وبرخورداری از شرایط خاص آب وهوایی ونیز شهروندان بسیارهمراه با برنامه های توسعه ای اشاره کرد وگفت: از خداوند متعال درخواست توفیق خدمتگذاری به مردم شریف خسروآباد را دارم و درهرجایی که درگذشته مسئولیت داشتم وکارکردم، اصل بر صداقت، شفافیت بوده که برای بنده بسیارمهم واساس کار بوده و قطعا همین رویکرد درشهرخسروآباد نیز وجود خواهد داشت.
نورانی ادامه داد، اینکه شهرخسروآباد یک شهری برای زندگی توام با رفاه نسبی برای شهروندان باشد، اولویت بعدی من هست که درقالب برنامه های پیشنهادی که برای این شهر به شورای اسلامی شهر دادم، انشاله عملیاتی خواهیم کرد.
وی افزود: یکی از مهمترین طرح هایی که با توجه به نوپا بودن شهرخسروآباد مورد نظر وهدف بنده است، برندکردن این شهر دریکی از زمینه های خاص هست که اجرای شهرالکترونیکی یکی از جدی ترین ایده های زیرساختی برای انجام تمام فرایندهای ارتباطی واطلاعاتی درحوزه شهروندی درخسروآباد خواهد بود که بزودی شروع آن را عملیاتی خواهیم کرد.
پیگیر طرح تفصیلی و گردشگرپذیرکردن شهرخسروآباد
شهردارخسروآباد به پیگیری جدی برای تهیه طرح تفصیلی این شهر که همچنان برمحور طرح هادی روستایی هست، را به عنوان یکی دیگر از برنامه های دردست پیگیری شهرداری بیان کرد وادامه داد، این شهربا توجه به شرایط خاص جغرافیایی، ازمناطق مستعد ودارای پتانسیل گردشگری است که تلاش خواهیم کرد با دعوت از سرمایه گذاران با ایجاد طرح های نمونه گردشگری، این شهر را حداقل در زمینه جذب توریست نیزتوانمندکنیم.
نورانی ادامه داد، برای چارت ادارای شهرداری خسروآباد نیز تلاش خواهد شد تا با اولویت ازظرفیت های افراد کاربلد ومتخصص این شهر جذب شوند تا با ترکیب تیم اجرایی قوی درهمه زمینه ها کارها با قوت وانسجام بهتری پیش برود.
وی درپایان ابرازامیداوری کرد، برای تحقق هرکاری درهرمسئولیتی، نیازمند همراهی وهمدلی همه آن مجموعه هست ودراین مسیر،انشاله با حمایت ” محمودرضا زرشکی، رییس شورا، علی واشقانی فراهانی و علی محمدکوثری” اعضای شورای شهر، مجموعه همکاران شهرداری، مردم خوب خسروآباد ونیز فرمانداری شهرستان پردیس، بخشداری جاجرود ومجموعه استانداری تهران شاهد اقدام های خوب وموثری برای مردم این شهر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *