محفل انسی با قرآن واحد آیت الله آملی با حضور حامد شاکرنژاد+عکس 

قاری و حافظ بین المللی قرآن کریم در محفل انسی با قرآن واحد آیت الله آملی گفت : در آینده نزدیک شاهد انقلاب قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود

محفل انسی با قرآن یادمان شهدای مدافع حرم و حادثه دیدگان زلزله غرب کشور  با حضور حامد شاکرنژاد حافظ و قاری بین المللی قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار شد .

در این آیین قرآنی به ترتیب امیر حسین غفوری فرد مسوول بسیج دانشجویی واحد آیت الله آملی،  داوود بهمنش از قاریان ممتاز شهرستان آمل و حامد شاکرنژاد حافظ و قاری بین المللی قرآن با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم محفلی به یاد ماندنی در تقویم این دانشگاه ثبت کردند .

  • برنامه های قرآنی باید جذاب باشد

حامد شاکرنژاد در ابتدای محفل انسی با قرآن با بیان اینکه از مسوولان واحد آیت الله آملی برای برنامه ریزی خوب شان تقدیر می کنم تا همگی در محضر قرآن باشیم اظهار کرد : با پیگیری های دکترولایتی و دکتر رهبر در آینده نزدیک ان شالله شاهد اقدامات موثری  درزمینه قرآنی و انقلاب قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.

قاری و حافظ بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه خواسته رهبر انقلاب قرآنی شدن جامعه است تصریح کرد : تلاش ما باید طوری باشد که قرآن درمتن جامعه ما نهادینه شود .

شاکرنژاد با بیان اینکه برای قرآنی شدن جامعه باید با برنامه ریزی دقیق و  تلاش مضاعف حرکت کنیم تصریح کرد : همینکه درب یک مسجد را باز کنیم تا یک عده قرآن گوش کنند کافی نیست.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های قرآنی باید جذاب باشد تا همگی از انس و استماع قرآن لذت ببرند و شاد شوند تصریح کرد : اگردر یک محفل قرآنی به دلیل برنامه ریزی نامناسب یک نفر از آن مجلس خارج شود باید افسوس بخوریم .

 

  • قرآن کتاب هدایت

حجت الاسلام علی اصغری مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت :قرآن کتاب هدایت است ، ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کوثر تشنه کامان است تصریح کرد : کسانیکه چون حضرت امام خمینی (ره) به این دلیل  به عمق قرآن رسیدند که ذوب درقرآن شده بودند .

اصغری با بیان اینکه امام خمینی (ره) هر ده روز یک بار قرآن را ختم می کردند اظهار کرد : حضرت امام در ماه رمضان هر سه روز یک بار قرآن را ختم می کردند .

وی همچنین با اشاره به سیره عملی امام خمینی (ره) در تکریم به قاریان قرآن بیان کرد : حضرت امام در ملاقات ها در استقبال از دو گروه روی صندلی نمی نشستند و روی زمین می نشستند .

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی ادامه داد : امام خمینی به احترام عزاداران سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و قاریان ، حاملان و حافظان قرآن کریم روی زمین می نشستند .

 

  • کشف استعداد های قرآنی دانشگاه آزاد

حجت الاسلام مهرورز با تقدیر از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی برای رونق فعالیت های قرآنی در این دانشگاه تصریح کرد : دغدغه دکتر ولایتی و دکتر رهبر رونق فعالیت ها و محافل قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی است .

وی با بیان اینکه نگاه حداقلی ما این است که همه دانشجویان بعد تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی حداقل روخوانی قرآن را به طور کامل انجام دهد.

مهرورز ادامه داد :کشف استعداد های قرآنی و برنامه ریزی برای ارتقا این عزیزان از برنامه های دیگر آقای شاکرنژاد است .

این فعال قرآنی با بیان اینکه حامد شاکرنژاد در مسابقات عربستان در بین 75 کشور نفر اول شده است اظهار کرد : این شخصیت جهانی قرآن کریم در تمام دنیا مورد استقبال ویژه قرار می گیرد .

  • تجلیل با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

در این مراسم که با حضور خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل برگزار شد  با اهدا تندیس  و لوح سپاس از استاد حامد شاکرنژاد تجلیل شد .

همچنین از 4 فعال قرآنی دانشگاهی آقایان داوود بهمنش ، امیر حسین غفوری فرد ، خانم ها سیده مرضیه حامدی و فاطمه جمالی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد .

تندیس و لوح سپاس از سوی خانواده شهیدان هادی جعفری و مصطفی زال نژاد به نمایندگی از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل تقدیم این 5 فعال قرآنی شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *