هراز نیوز – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشته و مجروح شدن 4 نفر بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در شهرستان بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علیرضا باقری” در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف شدید بین دو دستگاه موتورسیکلت در محور بهنمیر شهرستان بابلسر بلافاصله ماموران کلانتری بخش بهنمیر به محل حادثه اعزام شدند .

وی، افزود: براثر این حادثه که بر اثر برخورد این دو دستگاه موتورسیکلت بایکدیگر به وقوع پیوست دو نفر از راکبان این موتورسیکلت ها به نام های “سیدابوالفضل – ت ” و “امیر حسین- ج ” به علت شدت جراحات و صدمات وارده در دم جان باختند .

سرهنگ باقری، خاطر نشان کرد دو نفر دیگر از سرنشینان یا راکبان این دو موتورسیکلت نیز به شدت مجروح شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ، با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است ، از راکبان موتورسیکلت ها خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند و هرگز فراموش نکنند که استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی ضامن حفظ سلامتی آنان خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *