کشف 45 میلیارد ریالی گندم قاچاق در نوشهر

هراز نیوز  – فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از چهار هزارو 500 تن گندم قاچاق از دو انبار در شهرستان “نوشهر” خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر افزود: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، توليد- اشتغال، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر از قاچاق گندم در انبارهای یک شرکت با خبر شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه پلیسی مشخص شد،گندم از کشورهای آسیای میانه به داخل کشور به صورت غیرقانونی وارد و در انبار یکی از شرکت ها دپو شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطر نشان کرد:ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی انبار موصوف و هماهنگی قضائی در بازرسی از این دو انبار دپوی گندم بیش از چهار هراز و 500 تن گندم قاچاق به ارزش 45 میلیارد ریال کشف کردند.

سردار میرفیضی، افزود: در اجراي دستور قضائي، درب انبار ها تا تعيين تکليف نهایي پلمب شد و موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

 

 

دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در نوشهر

هراز نیوز مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق ساختمان ها نیمه کاره با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” شعبان مهری” در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی به فردی که دارای سابقه سرقت بود به عنوان مظنون شدند .

سرهنگ مهری، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی متهم را که به تازگی از زندان آزاد شده بود ،در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره با همدستی دو نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد .

سرهنگ مهری اظهار داشت: همدستان متهم نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *