هراز نیوز  فرمانده انتظامی شهرستان”آمل” از وقوع حادثه سقوط خودرو به دره در محور فرعی”رینه– پلور” خبر داد و افزود: در این حادثه مادر و فرزندی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”ولی الله گنجیان مقدم” با اعلام این خبر، افزود: عصر روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه سقوط به دره یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور فرعی”رینه – پلور” جاده هراز، ماموران انتظامی این فرماندهی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید به نام”ن- م “۴۰ ساله که به همراه خانواده اش در حال تردد در این محور بوده است به علت بی احتیاطی در پارک خودرو در منطقه “زیار باغ” خودرو به همراه سرنشینان آن به داخل دره به ارتفاع ۸۰۰ متر سقوط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با وقوع این حادثه عوامل امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و پس از چندین ساعت جستجو سرانجام صبح امروز اجساد  زنی ۳۲ ساله به نام” ف- ح ” و دخترش به نام”ص- م” ۱۱ ساله را کشف کردند.

گنجیان مقدم، افزود : علت حادثه در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *