هراز نیوز : شنیده شد یکی  از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آمل فردی را به عنوان نماینده خود به برخی دبیرستانها سطح شهر اعزام کرده تا با جلب نظر مدیر مدرسه ،وی  از کاندیدای مورد نظر در انتخابات پیش رو حمایت نماید .
گزارش ها حکایت از آن دارد مبلغ کاندیدای خاص با لباس روحانیت و در کسوت مبلغ مذهبی اقدام به این کار نموده است .
وی با مراجعه به مدیر مدرسه ظرف مایع دستشویی به مدیر تحویل می دهد و در خواست می کند از کاندیدای مورد نظر حمایت کند .

6 thoughts on “هدیه انتخاباتی ،مایع دستشویی برای مدارس !”
  1. lما که میدانیم کیست شما هم شجاعت داشته باشید و به رسالت رسانه ای خود عمل کنید و بگویید چشم اصول گرایان استان که اورا به تهران معرفی کردن روشن؟!!!

  2. داداش رضا حاجي بور روحاني است كار اونه

  3. اگه دوستان فکر می کنن این یه حربه انتخاباتی عجیبه بذارد براتون یه چیزی بگم که تعجب کنید:
    در نور یه جشنی رو با حضور عمو نوروز(کمدین شبکه طبرستان -سید کاظم حسینی)برگزار کردند با تبلیغ فراوان که بمناسبت 22بهمن گروه فلان داره یه جشن ترتیب می ده و اعلام عمومی هم دادند.مردم از همه جا بی خبر می رند توی جشن که عمو نوروز رو ببیننن شاد بشند که یهو بعداز اجرای نوروز کاندیدای مجلس احمد ناطق نوری می آد پشت تریبنون الی تا آخر… جالب اینه که می خواست وانمود کنه بطور تصادفی توی مراسم اومده ولی با گفتن جمله ی “اگه می دونستم اینهمه آدم در جشن می ایند جای بزرگتری رو در نظر می گرفتیم” خودش رو لو داد. البته قبلا شما خبر هایی دیگه ای ذرباره کلاهبرداری ایشون برای برگزاری جلسه رو درج کرده بودید این هم از اخرین توع تلاش یک آدم بی اعتبار در نزد مردم برای برگزاری جلسه ی انتخاباتی بود.

  4. اگه دوستان فکر می کنن این یه حربه انتخاباتی عجیبه بذارند براتون یه چیزی بگم که تعجب کنید:
    در نور یه جشنی رو با حضور عمو نوروز(کمدین شبکه طبرستان -سید کاظم حسینی)برگزار کردند با تبلیغ فراوان که بمناسبت 22بهمن گروه فلان داره یه جشن ترتیب می ده و اعلام عمومی هم دادند.مردم از همه جا بی خبر می رند توی جشن که عمو نوروز رو ببینن و شاد بشند که یهو بعداز اجرای نوروز کاندیدای مجلس احمد ناطق نوری می آد پشت تریبون الی تا آخر… جالب اینه که می خواست وانمود کنه بطور تصادفی توی مراسم اومده ولی با گفتن جمله ی “اگه می دونستم اینهمه آدم در جشن می آیند جای بزرگتری رو در نظر می گرفتیم” خودش رو لو داد. البته قبلا شما خبر هایی دیگه ای درباره کلاهبرداری ایشون برای برگزاری جلسه رو درج کرده بودید این هم از آخرین نوع تلاش یک آدم بی اعتبار در نزد مردم برای برگزاری جلسه ی انتخاباتی بود.

  5. نادر جان این روشها جواب میده- میگی نه نگاه کن-خیلی ها از این زرنگ بازیها خوششون میاد –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *