آتی نوشت :در پی یک اشتباه سهوی/

مدیران سایت خبری آتی نیوز به طور رسمی مراتب عذرخواهی خود را نسبت به انتشار برخی نظرات که موجب آزردگی خاطر این نهاد محترم و تحریک افکار عمومی شده بود، را اعلام می دارند….

به گزارش سرویس سیاسی شبکه خبری آتی نیوز چندی قبل در پی انتشار عکسی از سوی شبکه خبری آتی نیوز؛ بعضی از افراد ناآگاه در قالب پیام های ارسالی به آن مطلب پیامی را ارسال نموده بودند که متاسفانه بدلیل اشتباهی سهوی این کامنت از سوی دست اندرکاران آتی نیوز منتشر گردید که موجب آزردگی خاطر دوستان شده و تذکراتی بجا و به حق را به آتی نیوز دادند.در اینجا شورای تحریریه آتی نیوز از محضر ریاست محترم جمهور و همه مسئولین آن نهاد عذرخواهی نموده و در نامه ایی نیز این مراتب تعذر را به استحضار ایشان و مردم عزیز ایران اسلامی می رساند.

متن کامل نامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم _ الحمدلله رب العالمین

محضر نهاد خدوم ریاست جمهوری و مردم آگاه ایران اسلامی

با سلام؛
مدیران سایت خبری آتی نیوز به طور رسمی مراتب عذرخواهی خود را نسبت به انتشار برخی نظرات که موجب آزردگی خاطر این نهاد محترم و تحریک افکار عمومی شده بود، را اعلام می دارند.
در همین جا لازم است از شخص محترم و عزیز رییس جمهور، مسئولان زحمتکش نهاد ریاست جمهوری و مردم آگاه و هوشیار ایران نیز مراتب عذرخواهی رسمی به عمل آید.

در توضیح این عمل باید گفت، ما هرگز قصد نداشتیم افکار عمومی را جریحه دار کنیم و انتشار این مطالب کاملاً سهوی بوده است. لذا از مردم عزیز نیز خواهشمندیم خبط و خطای خادمان خود را ببخشایند.

عوامل و مدیران شبکه خبری آتی نیوز نیز در نظر دارند نظارت بر نحوه عملکرد این سایت را بیش از پیش اعمال کنند و تدابیری جهت جبران این خطا در نظر بگیرند.

باشد که خداوند متعال نیز، دل های رئوف واذهان مسئولان مربوطه و مردم فرهیخته ما را به سمت عطوفت بیشتر رهنمون نماید که البته از سابقه ای که از شخصیت ریاست جمهور محترم هم سراغ داریم غیر مهربانی چیز دیگری نمی یابیم .

با ادب و احترام

مدیران و عوامل شبکه خبری آتی نیوز

 

تحریریه سایت خبری آتی نیوز به طور رسمی مراتب عذرخواهی خود را نسبت به انتشار دو خبر که موجب آزردگی خاطر حضر تعالی شده بود، را علام می دارد.

مدیریت محترم شرکت خودروسازی ایران خودرو
جناب آقای مهندس جواد نجم الدین
با سلام و عرض خسته نباشید؛
تحریریه سایت خبری آتی نیوز به طور رسمی مراتب عذرخواهی خود را نسبت به انتشار دو خبر که موجب آزردگی خاطر حضر تعالی شده بود، را علام می دارد.
در همین جا لازم است این نکته ذکر شود که خبرهای مربوطه در سایت ما غیر فعال شده بود که متأسفانه به علت مشکلات فنی همچنان در قسمت جستجوی موتورهای جستجوگر همچون گوگل فعال مانده بود.
شبکه خبری آتی نیوز در نظر دارد نظارت بر انتشار اخبار این سایت را بیش از پیش اعمال کند.
امید است که با اغماض حضرتعالی نسبت به خطای صورت گرفته که بدون سوء نیت و سهوی بوده، بتوانیم در سنگر رسانه همچنان فعال باشیم.

با تشکر
مدیریت شبکه خبری آتی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *