بیانیه جبهه مردمی ایران قوی درباره حملات شب گذشته جمهوری اسلامی ایران بر رژیم منحوس صهیونیسی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ومارمیت اذرمیت ولکن الله رمی

سپاس خداوندی را که بار دگر عزت و اقتدار را به ملت شریف ایران ارزانی داشت

حمله قهرمانانه ایران اسلامی به رژیم سفاک صهیونسیتی، نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

 

عملیات شکوهمندانه و موفقیت‌آمیز “وعده صادق” که بر اساس حق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت خود طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، به همه مستکبران جهان نشان داد که ایران مقتدر، شجاعانه از عزت، آبرو و امنیت خویش دفاع می‌کند و در این مهم ذره‌ای خوف به خود راه نخواهد داد.

 

و این سیلی در واقع اخطاری دردناک بود، تا هم رژیم اشغالگر و هم همه حامیانش بدانند، که جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاک خویش با احدی شوخی ندارد.

 

خوشا بحال ملت ایران که رهبری ،فرزانه و نیروی مقتدری همچون سپاه پاسداران دارد،و بدا بحال دشمنان ایران اسلامی که اگر بخواهند به شرارت های خود ادامه دهند .

چه خوش گفت علامه ذوالفنون حسن زاده آملی رحمت الله علیه که فرمودند: گوشتان به دهان مبارک رهبری باشد که گوششان به دهان مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

 

و در اخر سخنی تقدیری هم داشته باشیم از فرمانده عزیز و جهادی مان سردار امیر علی حاجی زاده: فرمانده دلاور و ولایی نیروی هوافصای سپاه سردار سرافراز اسلام برادر ارجمند امیرعلی حاجی زاده

اجرای فرمان مطاع ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز،توسط دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه با همکاری همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامي در عملیات گسترده پهپادی -موشکی علیه رژیم صهیونیستی که به دنبال اقدام رذیلانه حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به تلافی خیره سری‌های اخیر این رژیم خبیث ، اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد و به منظور تنبیه متجاوز و تحقق هشدارهای پیشین به اردوگاه استکبار جهانی و ایادی آن بود .

ملت بزرگ ایران اسلامی با اتکال به ذات لایزال الهی و با اعتماد به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیروهای مقتدر نظامی کشورمان به آمریکای جنایتکار و حامیان این رژیم منحوس درسی فراموش ناشدنی و تغییر در موازنه قوا و گوشه ایی از قدرت ایران اسلامی را به رخ کشید .

وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

و این وعده خداوند است ،ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *